Sk tu nikdy nejely a ani nikdy nepojedou ale ti lidi se bez nich prostě jednoduše obešli. A někteří další,co se týče vedlejších místností /pokoj,ložnice/ obejdou až jim skončí SP prázdniny. Proto tvrdím že nějaké závěry co se týče počtu karet po zavedení SP má smysl dělat až tehdy až se bude SP týkat naprosto každé.
Já pořád nechápu ty odpurce všeho možného :
Kdo chce jen:
Dvb-T
základ + slováky - Skylink 29kč
placené SD FreeSat - 199kč
HD programy - 350 Skylink
Kdo chce DIGISPORT - Digi tv 260kč
Kdo má možnost kabelovky UPC z internetem tak zvolí to.
Je tu výběr a tak to má být,jistě je ještě více kabelovek,IPTV atd.každý si vybere.
Karty registrované do 31. 12. 2012 včetně mají v ceně zahrnut Servisní poplatek na 24 měsíců + promo placené nabídky na 2 měsíce od data registrace karty.
Karty registrované po 31. 12. 2012 mají v ceně zahrnut Servisní poplatek na 12 měsíců + promo placené nabídky na 2 měsíce od data registrace karty.
Nenaříkám, jen je servisní poplatek negativní aspekt pro potencionálního nového abonenta Skylinku - naštěstí nová karta = 2 roky odklad poplatku. Apropos - přesvědčení nového zákazníka, že se pro Skylink rozhodl správně není nikdy záležitost pár minut, je to klasická obchodničina, kdy zákazník musí obdržet informace o technické stránce sat.kompletu (parametry receiveru, možnosti využívání funkce PVR, výhody, kudy povedeme kabely, kam připevníme parabolu atd.), tak i informace o programové skladbě (druhy programů, ceny různých balíčků, rizika do budoucnosti, proč HD, složitost ovládání receiveru a proškolení apod.) To vždy zabere dobrou půl hodinu předávaných informací (téměř vždy nový zákazník požaduje zevrubné informace). To je ta teoretická část, praktická vícehodinová přichází záhy - při samotné instalaci a vysvětlování. :-)
Před pár dny jsem kvůli serv.poplatku Skylinku téměř přišel o zákazníka - a to už jsem od něj měl 5 tis.zálohu a byli jsme dohodnutí pevně na termínu instalace HD sat.kompletu a on mi najednou volal, že mu kolega z práce o poplatku řekl. Bylo tožký se mu omlouvat, že jsem ho na to neupozornil a vysvětlování proč poplatek existuje zákazník stejně vůbec nepochopil a jen tak tak jsem ho přesvědčil, aby to celé neodpískal, ostatně jako novému majiteli Skylink karty dali dva roky od poplatku odklad. (kvůli pos raným 29 Kč jsou furt problémy a vysvětlování)