Velmi hlasite souhlasim. Je to presne tak. Uplne na palici. Televize vydava letaky, aby lide neprisli o jeji vysilani!? Kazda soukroma televize, ktera by mela zajem, aby o jeji signal divaci neprisli, by vysilala v nejsledovanejsim case pred hlavnim zpravodajskym poradem na svem hlavnim programu (v tomto pripade tedy CT1), nebo dokonce uvnitr, upozorneni nebo [b]alespon bezici prouzek se zakladnimi informacemi o datu vypnuti vysilani a odkazem na dalsi informace[/b] (web, mail i telefon, nejlepe 0800). Ne tak nas verejnopravni (socialisticky) moloch. Tam zrejme tato samozrejmost nikoho ani nenapadla. Pan Pop si muze stezovat leda na svuj management. To jsou situace, kdy bych zvedl ruku pro privatizaci CT...
Stále jaksi nemohu pochopit proč televize (obecně) informuje své diváky pomocí nějakých letáků, když je mnohem lépe může oslovit prostřednictvím obrazovky. Příjde mi to tak trochu postavené na palici. DVB-T se týká celé republiky, tak nechápu proč neudělat pořádnou kampaň přes televizní obrazovku. Ty současné šoty, které ČT vysílá si ovšem můžou strčit za klobouk. To je totálně naprd!
Pokud to zas bude akce nějaké agentury, tak jako na Domažlicku, pak to bude asi i podobně vypadat. Domažlická kampaň byla jedno velké fiasko. Osobně to vidím tak, že lidé potřebují informace a nikoliv pouhá oznámení. Člověk, který je v obraze, ten nepotřebuje ani to oznámení. Člověk, který v obraze není, tomu jsou oznámení kničemu, ten potřebuje právě ty informace, a na to je leták málo!
Vzhledem k tomu, že vysílání v Praze jede řadu let a navíc změnou polarizace vysílání při přechodu na Strahov jsou Pražané docela informováni, kdo ne, tak se bude divit po přechodu ČT na veřejnoprávní mux. Navíc jsme letáky docela zahlceni a řada lidí je automaticky hází bez čtení do koše. Jen by mne zajímalo, zda zmiňované letáky jsou akcí ČT nebo v rámci informační kampaně, řízené p. Duspivou. Podle toho, jak ČT zavádí v řadě míst vysílání do konce tr. by měla být kampaň v plném proudu, příští rok bude už zbytečná
Přesně tak. I moje 77 leta babka se mě ptá, že četla v novinách, že se bude vypínat ČT2. Jelikož přijímá CS ink, řekl jsem jí, že se jí nic takového netýká. Takže i na důchodce to působí.
Ano. I u nás v Mladé Boleslavi u mamky v paneláku za ní chodí už několik měsíců lidi (i důchodci) a chtějí vědět kdy si mají koupit ten set-top-box a jestli to už běží. Rozvod se teď po létě upravil a nyní se už jen čeká na to až to spustí (mpx 1,2,3), Áčko je přece jenom málo. Ty lidi který chtěj informaci přijmout, tak jí zpracujou jakoukoliv formou a pokud něco nepochopí, tak se optají.
Neproběhlo tu nedávno, že v Praze je cca 50% domácností připojeno ke kabelovce? Pokud ano, tak minimálně 50% pražanů letáky o digitalizaci zajímat nebudou :-)
Je mně také tolik a mám v Praze naprosto jasno.Za šíření osvěty mezi mými vrstevníky bych požadoval od provozovatele kampaně také alespoň nahrazení nákladů,myslím to ironicky.Ale je pravdou,že nelepších výsledků dosáhnete při řešení konkrétních problémů jednotlivce.Plošné akce jsou dobré tak pro odškrtnutí úkolu a inkasování tučné odměny.A o to tady přeci jde.Protože je dopředu jasné že kdo bude chtít něco vidět tak si poradí sám nebo mu pomohou ti kteří za to nedostanou ani korunu.
Kdepak, je to spíš tím, že se zde letáky ani nečtou a vyhazují se ihned automaticky ze schránek jedním chmatem do koše. Sám moc dobře vím. Roznášel jsem také chvilku letáky. Lidé jsou toho prostě přejezení a jsou znechuceni tou vždy naplněnou schránkou letáky po příchodu z práce, či mají na ní preventivně napsáno NEVHAZOVAT LETÁKY. Málokdo to alespon' probírá .....
Klikám na zelený palec. Je to přesně tak, jak Enik píše. Pražáci o přechodu na digitál už dávno vědí, nepotřebují letáky. Vždyť v Praze se vysílá digitálně už tolik let a i malé dítě ví, že bez set-top-boxu nebo nové televize to nepůjde. Už se těším, až se příští rok Žižkovský vysílač vypne úplně. Bude klid.
Nebude klid, ale konecne lidem v cele CR dojde, ze uz to je definitivni. Ze neni uniku, tak jak bylo mozno v Domazlicich. V ten moment lide pochopi ze budou muset neco delat a informace si sezenou. Je jich dostupnych vice nez dost. K lidem informace proti jejich vuli nedostanete. Ted ten stav je dnes takovy, ze lide tyto informace nechcou.
Take operatori uz budou vysilat a ne jak dnes, ze ti, kteri museli prejit, tak pak radeji prechazeli k -S neb nemeli dostupnou Primu. To uz se snad opakovat nebude - DVB-T operatori by meli delat vse pro to aby byli "nenahraditelni". Jinak budou v budoucnu nahraditelni a cena pujde dolu. Jo, ted jim jde o kejhak.