Horší článek jsem už dlouho na Lupě nečetl! Pokud je uzivatel trotl, tak ví, že objednávka jedné služby neznamená automaticky zrušení služby jiné. Každý Operátor (a obecně obchodník v kapitalismu) by byl blbec, kdyby si proaktivně snižoval zisky. Prostě trotl uživatel = trotl uživatel.
Přesně tak jsem nevěděl/zapoměl, že mám tarif + balík a tak když jsem se po pul hodině dovolal a nechal si změnit tarif na ten nejnižší pro ADSL = další měsíc v trapu abych zjistil, že platím furt nějakej blbej dial balík, ale co aspoň se žluťáci maj dobře
Stačí se podívat na vyúčtování,tam je to rozepsaný.Já když měním tarif,tak si vždycky vezmu k telefonu vyúčtování (už kvůli referenčnímu číslu) a vidím vše za co platím.A také se pak zeptám operátora aby mi řekl co všechno tam mám za služby a odsouhlasím to s ním.Prostě je to o blbosti lidí a kdyby blbost kvetla,tak lidi chodí samý květ.
Při zřizování služby Internet expres jsem předpokládal, že objednání služby neznamená!! automaticky zrušení jiné služby. Jaké však bylo mé překvapení,když od zavedení ADSL mi byla Českým Telecomem zrušena služba CPS (předvolba alternativního operátora), aniž bych při zřizování přes infolinku o něco takového žádal. Tudíž se nepostupuje jednotně, ale zdá se, že při změně Telecom služby, které nesou jemu peníze, automaticky neruší ( proč taky?) a služby, které penízky odlévají jinam, naopak ruší!!
Jo, morálka je v prdeli. Okrádat ostatní je přece "cool a in". Přeju ti, abys nějakým kriplům podepsal v 10 stránkovým drobným textu doživotní otroctví.
Trotl jses ty, to se neda jinak rict a pitomejsi prispevek aby pohledal. Pokud zavolam operatorovi a poverim ho, aby neco udelal s myma sluzbama, pak v nej vkladam duveru a ocekavam, ze to udela rozumne. Samozrejme v teto kotline se to hemzi ruznymy sr*ci a zrovna od telekomunistu by nikdo seriozni jednani cekat nemel. Ze jsou lide pouzivajici paralelne ADSL i vytacene pripojeni na veci nic nemeni, pro vetsinu je zruseni volnych minut samozrejmosti a od poskytovatele slusnosti toto nabidnout.
Nechcu delat chytraka ale stravil jsem par let za kopecky a verim, ze tam by se mi omluvili ze me neupozornili a vratili by mi prachy - samozrejme ne kazda firma je takto solidni, ale vetsina ani.
Suhlasím s Tebou.V bance si taky musíš zrušit trvalý příkaz pokud už nechceš platit.Nikdo nic za lidi rušit ani navádět nebude a většinou ani nemůže.Snad každý ví co platí a co využívá.Jestli ne tak je to jeho problém pokud je svéprávny.
Stručně: uživatel si ten balíček musí zrušit sám, ale při migraci by na toto mohl být upozorněn. Jinak je to těžké... Já bych vycházel z toho, že zákazník by měl být myslící bytost. Ale jak říkám, měl by na tuto skutečnost být extra upozorněn při migraci a zrušit to každopádně musí sám.
Já když jsem začátkem roku objednával na infolince u Telecomu ADSL, tak se mne pracovník přímo zeptal - máte tady nadstavbový balíček na dialup, chcete ho ponechat nebo zrušit?
Pan Petr a slečna Veronika jsou asi malinko na hlavičku ! koho by napadlo nechat si vytáčené připojení současně s ADSL ? Jinak při hovoru s operátorem jsem stejně jako ostatní byl upozorněn na zbytečnost souběhu těchto dvou služeb a bylo jenom na mě , jestli vytáčené připojení zruším nebo ne !! Soudruh a soudružka ale asi místo operátorky poslouchaly asi svojí žízeň a takhle to dopadlo !
ac se to zda k nevire, obcas se s tim setkavam, ze nektere, i pomerne velke, firmy maji fixni pripojeni k internetu a treba emaily stahuji a odesilaji pres modem. to same plati pro nektere bankovnictvi. nektere banky stale neumi propojit ucetni sw s bankou jinak nez pres modem...
Chápal bych větší bezpečnost při spojení modem-tel. hovor ve kterém jsou přenášena data-modem, ale pokud to je modem-971-internet-... tak tu bezpečnost nikde moc nevidím.
Pokud mate dial-up model jako zalohu jineho Internetove pripojeni, tak ho rozhodne vypne/odpojte. Podvodny dialer, ho samozrejmne muze zneuzit i kdyz ho nepouzivate.
Tak ac se to nezda, Telecom ma pro jednou pravdu. Ted uz to sice nepouzivam, ale dokud jsem mel dial-up (a dokonce i chvili potom, co uz jsem mel kabel) jsem se opravdu pripojoval do banky primo (tj. modem vytacel primo cislo druheho modemu v bance). A opravdu jsem se citil trochu bezpecneji, kdyz jsem vedel, ze data o mych transakcich nebehaji po verejnem internetu.
Ony bezpecnostni duvody pri pripojeni do banky bych vidim prave takto a v omezene mire souhlasim s komikama.
"modem vytacel primo cislo druheho modemu v bance"
Banka má číslo na lince pro modem 971XXXXXX? Asi ne. Takže je to zpoplatněno jako normální hovor a žádný nadstavbový balíček, týkající se internetu, na cenu tohoto připojení stejně nemá vliv.
Cha cha cha. Holenku. Bezpecnost nedela to jestli to jede po verejnym internetu nebo po verejny telefoni siti. Neni problem odposlechnout ty data i na normalni tlf lince. A to i bezkontaktne. Idealni cil jsou nadzemni vedeni.
Bezpecnost dela to jak jsou ty data zasifrovany.
No ty ses mi nejakej chytrak, ze se hned kazdemu vysmejes protoze sis o necem precetl clanek.
To tvoje "neni problem odposlechnout ty data (mimochodem spravne cesky TA DATA ;-J) i na normalni tlf lince. A to i bezkontaktne. Idealni cil jsou nadzemni vedeni" se mi jevi jako vyrazne vyssi problem nez si pustit nekde ethereal. Dokonce ten rozdil vidim tak velky, ze naslepo to nikdo zrovna na mou komunikaci delat nebude, kdezto u toho etherealu si uz tak jisty nejsem...
Proto jsem psal "a v omezene mire souhlasim". A souhlasim i s tim, ze sifrovani je dulezitejsi, i kdyz take ne jedina dulezita okolnost. BTW, ona data byla uz tehdy samozrejme i sifrovana...
Telekom je banda podvodniku a delaji z lidi blbce. Samozrejme ze zadne pripojeni neni bezpecne. Na jednu stranu telekom mluvi o nebezpecnosti DIAL-UP a "hlavne nezaspite dobu a poridte si VYSOKORYCHLOSTNI INTERNET" a na druhou stranu zase ze DIAL-UP je bezpecne treba pro banky. Nebezpecne jsou spatne sitove protokoly a sifrovani.
Po zřízení ADSL a vypovězení balíčku na dial-up nám ČTc naúčtoval také poplatek (tuším cca 800Kč). Toto jsme reklamovali, s tím, že jsme jen přešli od jedné služby ke druhé a poplatek se nám zdá nemorální. Kupodivu ČTc bez dlouhých průtahů reklamaci uznal a zmíněnou částku následující měsíc odečetl od platby za telefon a tím ji vrátil. Takže pro nás bylo vše OK, ovšem bojácný zákazník na to asi doplatí.
Tenhle popisovaný problém je spíš okrajový. Mnohem horší je, že Telecom okrádá všechny zákazníky s pevnou o víc než 400,- každý měsíc.
Takže to chce globální řešení: nejen zrušit dial-up, ale i tu linku, pak si sehnat jiné připojení k internetu + VoIP. Můžete tak víc a laciněji volat a telekomunističtí šibalové na vás už žádné finty nevymyslí.
Jsi trochu na omylu,ČTc nikoho neokrádá,pouze poskytuje telefonní službu a nechá si za ní zaplatit.To že pak zákazník tuto službu nepoužívá nebo neumí používat je již jeho problém.
V podstatě se na to dá usuzovat z odpovědi tiskového mluvčího. Nadstavbu ve formě balíčku volných minut na vytáčené připojení může zrušit pouze sám zákazník, ale ne všichni zákazníci to vědí. Zejména ti, kteří získali balíčky v rámci migrace na jiný hlasový tarif, mohou nabýt dojmu, že stejně jak automaticky jim byl balíček přidělen, bude automaticky také odňat.
Jak napovídá výsledek ankety, opravdu jediní nebyli :)
Vážně nechápu co má tenhle článek řešit? Dial-up a ADSL považuji za dvě odlišné služby a nechápu proč by zřízení jedné mělo nějak ovlivnit druhou? Naopak bych považoval od Telecomu za neseriozní kdyby mi svévolně měnil tarif.
Pokud si pořídím ADSL a dial-up už nechci používat tak si prostě balíček zruším protože už pro mě není výhodný. A tak jsem to taky udělal a považuji to za samozřejmé. Upozorňovat na to na infolince nepovažuji za nutné.
... spravne by bylo kdyby ET na tuto skutecnost upozornoval, ale to bych videl jako luxus ... jinak nevidim v jednani ET zadny problem, prodava pouze produkt, pokud tomu nerozumim, nespolehnu se na telefonickou komunikaci s unavenym operatorem ...
Tento clanek je naprosto v poradku, ja jsem mel take problemy pri odhlasovani balicku Dial-Up. Prestoze vim, ze po zavedeni ADSL uz Dial-Up potrebovat nebudu nebylo mozno tento "vyhodny" balicek odhlasit.
Ale poporadku, ADSL jsem prihlasoval v polovine mesice a pracovnice Telekomu mi sdelila ze, ADSL mi zavedou hned (do tydne jsem jej taky mel, vsechna cest) ale Dial-Up musim platit jeste i nasledujici mesic (to zase tak rychle odhlasit nelze, je na to treba 1 mesic). Sice nevim co je potreba odhlasovat 1 mesic ale co se da delat. Dalsi mesic jsem platil za ADSL ale i za Dial-Up. Celkem logicke by bylo kdyby kvalitnejsi sluzba automaticky rusila tu mene kvalitni, ale asi na tuto uvahu nemam dost vysokych skol (na rozdil od pracovniku Telekomu).
Pak jsem predpokladal, ze je vse v poradku a aluzba Dial-Up je jiz zrusena a ucty za telefon jsem moc nesledoval. Po dvou mesicich jsem ale zjistil, ze mi stale uctuji za Dial-Up prestoze jsem ji jiz zrusil. Volal jsem proto na Telekom kde zase nejak nevedeli jak je to mozne ze mi stale uctuji za sluzbu kterou nepouzivam. Chtel jsem vysvetleni jaka je vyhoda pouzivat ADSL a Dial-Up spolecne. Dokonce jsem se dozvedel, ze maji zakazniky kteri vyslovene chteji ADSL i Dial-Up a plati za obe sluzby. Takze jsem vlastne nejakej divnej, ze to tak nepouzivam, kdyz je to tak vyhodne.
Nekdy mi to tu pripada, ze jsem snad na jine planete a tem vecem tady vubec nerozumim.
Takze Telekomu zdar.
PanPetr