Reklama v novinách je naprostá zbytečnost. Mnohem efektivnější je dát do obrazu u vypínaných stanic spodní info lištu s termínem ukončení, toho si zaručeně všimne každý divák dané stanice. A hlavně by ČT ve svých spotech a inzerátech měla jasně zdůraznit, že se přechod netýká diváků satelitních, kabelových a IPTV služeb. Protože to bohužel nedělá a divák těchto služeb nezřídka tápe a "osvětu" mu musí dávat jeho operátor.
To je dobře, že to ČT nedělá, protože pro ČT je priorita T2 a vše ostatní je "navíc". Takže v pořádku. A diváci, co si platí satelit, kabel apod, tak se mají informovat přímo u svého operátora KTERÉHO SI PLATÍ a za ty peníze by jim tuto informaci měl poskytnout on, ne ČT.
21. 11. 2019, 13:18 editováno autorem komentáře