No tak jestli tam dají tu ropuchu .. tak to je vážně konec.
No co, už je mě to fuk a raději sleduji VV na Slovensku, tam to má trošku úroveň a baví mě sledovat jak ta stavba roste, když o tom tak uvažuji, tak Prima možná měla jít stejnou cestou, koukat na znuděné ksichty myslím, že nikoho nebaví :-)
... měl si vážit lidí, kteří to tam od začátku vedli. Musel je vyhodit a nahradit elévy typu Žádník, Kvapil, Bradáč? Nemusel, ale chtěl. Musel měnit pořady a zaměření televize? Nemusel, ale chtěl. Tedy vedl ji způsobem takovým, až ji dovedl tam, kde je. Navíc v tom svém způsobu vedení v zásadě pokračuje, když pořád nasazuje jeden magazín za druhým.
Koneckonců jeho vizí bylo od samého začátku mít z Barrandova jen reklamní výlohu pro svůj vydavatelský dům (aspoň to sám tvrdil). Pokud je to tedy tak, tak si myslím, že může být spokojený.
Navíc, co čekal (nebo mohl čekat), když jde segment tištěných médií setrvale do háje? Proč tomu tak je? Dost možná kvůli "objektivitě" k těm, které média nemají ráda, ale lidé na ně vesměs slyší? Nebo z jiného důvodu?
Ještě že má Nova tak drahou reklamu, kdyby ji zlevnila, Barrandov by o tu svou pro nízkou sledovanost přišel, protože by mu ji přebrala Prima (která by také přišla o část své) a Barrandov by měl problémy nejen s financováním vlastních pořadů, ale i základním provozem.
Na Barrandově je celkem dobře vidět, že tištěná média stáhnou s sebou vše, co se s nimi spojí.
Ale jak jsem říkal, chyba byla podle mě v tom vyhodit celý sehraný tým a dát tam lidi, kteří evidentně nikdy odborníky nebyli a i kdyby byli, takhle se to u žádných rozumných firem nikdy nedělá, protože to zaučení a zaběhání se lidí a vůbec celé firmy na jiný režim práce a myšlení nějakou chvíli trvá. V případě Barrandova šlo také o slabší značku mezi televizemi.
Kromě toho je Barrandov tak trochu známý jako nízkorozpočtová a archivní televize a vymazat pověst trvá roky, i když pokud máte schopný tým, tak to jde udělat rychle, příkladem je proměna Dvojky, která byla 18 let známá jako odkladiště a "nudná televize". Tady se ale o tu proměnu snaží lidé, kvůli kterým se právě teď proměňuje ČT! Žádník a Kvapil jsou odpovědní za úpadek ČT v letech 2007-2011. Barrandov by udělal dobře, kdyby se inspiroval v zahraničí a zavedl věci, které u nás nejsou ale ne, oni budou kopírovat Primu a Novu. Kdy už lidi pochopí, že TUDY CESTA NEVEDE.
Na Zoomu se mi líbí celkem široký záběr témat oproti placeným dokumentárním kanálům, které jsou na mé gusto příliš vyprofilované. Nemůžu se zbavit dojmu, že klasické televizní vysílání je především pro pravidelné čtenáře románu na pokračování zvaného Akční leták a zbytek se uchýlil k netu a nebo pohybující se obrázky zcela ignoruje. :)
Já jsem dnes chlapče, nakoupil přesně naopak. Byl jsem pro brambory na zimu a nekoupil jsem pochopitelně v nejmenovaném marketu za akční cenu, nýbrž na parkovišti před tím obchodem, kam jsem na doporučení cíleně mířil a kdo by nakonec řekl, že je tam bude prodávat můj dávnej známej. Hned mi říkal na rovinu, mám je dražší, ale podívej... Stejně jsem byl doma pokárán, že jsem vzal "prý pouze" 4x25 kg. Hlavně, že když jsem loni i předloni bral 125 kg, tak vždy nakonec vyhazujeme. Je to boj. :-) A ještě k těm slevám: Představ si, byl jsem v Baumaxu pro rašelinu a líbila se mi tam okrasná tráva. Tak koukám na cenu a vidím, že byla cenovka přelepena jinou. Aktuálně 209,- Předtím 189,-. Asi nějákej hit. :-) No a s tím širokým záběrem na Zoomu souhlasím.
Hele, i takhle jsme to jednu zimu zkoušeli, ale mě to moc dlouho nebavilo. :-(
Akorát mě štve (a to je rozhodně v tvém komentáři obsaženo), když vidíme, že každý rok vyhazujeme a bereme opět stejné množství, Proto jsem se letos naštval a vzal jsem o pytel méně. Pár ušklíbnutí jsem přežil a věřím, že z toho po zimě vyjdu vítězně.