Na Zoomu se mi líbí celkem široký záběr témat oproti placeným dokumentárním kanálům, které jsou na mé gusto příliš vyprofilované. Nemůžu se zbavit dojmu, že klasické televizní vysílání je především pro pravidelné čtenáře románu na pokračování zvaného Akční leták a zbytek se uchýlil k netu a nebo pohybující se obrázky zcela ignoruje. :)
Já jsem dnes chlapče, nakoupil přesně naopak. Byl jsem pro brambory na zimu a nekoupil jsem pochopitelně v nejmenovaném marketu za akční cenu, nýbrž na parkovišti před tím obchodem, kam jsem na doporučení cíleně mířil a kdo by nakonec řekl, že je tam bude prodávat můj dávnej známej. Hned mi říkal na rovinu, mám je dražší, ale podívej... Stejně jsem byl doma pokárán, že jsem vzal "prý pouze" 4x25 kg. Hlavně, že když jsem loni i předloni bral 125 kg, tak vždy nakonec vyhazujeme. Je to boj. :-) A ještě k těm slevám: Představ si, byl jsem v Baumaxu pro rašelinu a líbila se mi tam okrasná tráva. Tak koukám na cenu a vidím, že byla cenovka přelepena jinou. Aktuálně 209,- Předtím 189,-. Asi nějákej hit. :-) No a s tím širokým záběrem na Zoomu souhlasím.
Hele, i takhle jsme to jednu zimu zkoušeli, ale mě to moc dlouho nebavilo. :-(
Akorát mě štve (a to je rozhodně v tvém komentáři obsaženo), když vidíme, že každý rok vyhazujeme a bereme opět stejné množství, Proto jsem se letos naštval a vzal jsem o pytel méně. Pár ušklíbnutí jsem přežil a věřím, že z toho po zimě vyjdu vítězně.