 
Změna ceny balíčku nebude, ceníkové počty dodrženy. Na nic jiného se nehraje. A už vůbec se nehraje na něčí osobní názor.
BTW jak to vidím osobně já: operátor totiž není povinen poskytovat nějakou "náhradu" nebo sahat si na výdělek a už vůbec ne z důvodu toho, že si protistrana řekla o větší peníze. I když to usilovně na FB lidi od AMC popírají (a diváci jim to nevěří).
Podepsal jste přece smlouvu, ne? A v ní není nic o tom, že se operátor zavazuje nabízet specifické programy, jak si někteří v diskusi u konkurence mylně myslí.
Ale jinak no offense, relax...
 
Podepsal jste přece smlouvu, ne? A v ní není nic o tom, že se operátor zavazuje nabízet specifické programy, jak si někteří v diskusi u konkurence mylně myslí.
ČTÚ to narozdíl od vašich blábolů vidí jinak - tedy jako jednostrannou změnu účastnické smlouvy.
 
A co má dokazovat ve věci O2 x AMC váš odkaz na několik let starý problém jiného operátora s jiným programmerem? Že neumíte číst, nebo myslet v souvislostech?? Tady šlo o pochybení operátora, který neoznámil změnu v předstihu. Kdyby jste raději místo napadání protistrany studoval lépe aktuální ceníky operátorů a netahal sem x let starou, úplně odlišnou kauzu... Tady dochází sjednané časové okno a strany se nedohodly. Tečka. A není rok 2018.
VP O2: "Základní služby vymezuje aktuální ceník..."
Aktuální ceník O2TV platný 1.-30.6:
"1. Popis základní služby. Služba spočívá ve zpřístupnění převzatého rozhlasového a televizního vysílání metodou současného kontinuálního přenosu a ve zpřístupnění audiovizuálních děl prostřednictvím pevné sítě O2 na sjednané adrese v ČR. K využívání služby potřebujete technicky způsobilý modem, který umožňuje připojení k Internetu v pevném místě od O2 prostřednictvím pevné sítě, a set-top-box."
"Programová nabídka Nejméně 60 programů - z toho minimálně 8 filmových, min. 5 sportovních, min. 5 zpravodajských, min. 3 dětské, min. 3 hudební, min. 3 lifestylové a min. 2 dokumentární" O2 Bronzová, pro ilustraci.
Kde máte nějaký závazek poskytovat Sport 1/2? Pokud jste smlouvu podepsal a operátor dodržuje počty, tak směle k ČTÚ, který to přece "vidí jinak"...
 
Když se pochopit nechce, nemá cenu dále řešit. Takže naposled, pokud by to byla podstatná změna SMLOUVY v neprospěch klienta, má klient právo bez sankcí smluvní vztah ukončit.
A změna sestavy tarifu (který je stanoven ceníkem, nikoliv smlouvou) tak pokud je dodržen počet minimálně xx, z toho x toho, y onoho, atd. není změna SMLOUVY, ale právě toho tarifu. Potvrzeno třemi operátory na dotaz.
Takže si klidně melte cosi o blábolení, vaše urážky podstatu věci nemění...