Ceník je pěkná věc, ale oni se Vám stejně budou vymlouvat na záruku a nebudou chtít pochopit, že to je jejich chyba, že si to nenaladí. K přijímačům samozřejmě vždy dáváme český návod, kde je postup přesně popsán.
Jsou zákazníci, kde když si řeknu o 200 Kč, tak mi dají 300 Kč s díky a naopak jsou zákazníci, kde bude problém s placením vždycky. Já před zahájením ladění vždy samozřejmě upozorňuji zákazníka, kolik to bude stát a jednou se mi stalo, že zákazník s tím souhlasil a jak jsem to dokončil, tak na mě vytáhl doklad a že to má ještě v záruce. 10 minut jsem se mu to snažil vysvětlit a když jsem mu řekl, že uvedu přístroj do původního stavu, tak nakonec zaplatil.
Tak si hold do ceníku přidejte položku "ladění stb" a máte to vyřešené. U nás si svého času v nejmenovaném obchodě za takovou službu účtovali 160 kč a nedivím se. Jde přece o pracovní úkon. Umíš - udělej si sám, neumíš - tak zaplať. Všude to tak funguje.