Buďme upřímní.
Předplatitel NEROVNÁ se člověk, který si někdy zaplatil článek. Předplatitelů tak je z těch 300 lidí pouze zlomek, většina si jich pouze někdy (a nebo víckrát, jako třeba já) zaplatila nějaký jednotlivý článek.
To je jako kdyby nějaké noviny tvrdily, že mají 50 000 předplatitelů a stálých čtenářů na základě toho, že si většina z toho jen někdy ty noviny na stánku koupila.
K tomu věta: "V komunikaci s cílovou skupinou jsme také ladili, jaké informace jsou pro ni běžné a jaké už považují za nadstandardní,“ absolutně neplatí. Jasně se zde specifikovalo, že za běžné považují čtenáři technické informace. A i ty se (zejména poslední dobou) stávají placeným obsahem, a to i když se navíc vůbec nejedná o exkluzivní info, ale jen přejaté materiály.
Dnes jsem na blog sepsal článek k tomuto, kdo chce, přečtěte si. http://blog.digizone.cz/jakub-melin/kam-kracis-digizone-cz/#ic=selected-blogs&icc=item-1
Tak běžné uživatelé tedy lidi denní sledovanost nijak NEzajímá,co z toho mají a měli přínos?Pro to celoroční předplatné lidi kolem televizí kdy obnos je pro ně je markantní a snadno dostupný.
Takže jako já občas si přečtu nějaký ten € článek toť vše předplatný neřeším i když by bylo cenově dostupný tak by jsem si ho rád předplatil,no uvidíme,jak DZ to bude lukrativní takto nastavený pro placený články =)
Pod to, co jsi Kubo napsal na blogu se plně podepisuji. Jen bych doplnil že už se zamykají nejen články o DDII ale už třeba byl zamčen i článek o DDIII a přitom jsme tu byli neustále ujišťováni že se bude jednat jen o sledovanost a rozhovory, takže opravdu nevím co si o tom myslet.
S těmi "předplatiteli" též souhlas, také jsem si toho ihned všiml. Sečítat dohromady počet stálých předplatitelů s těmi kteří si občas něco zakoupí je něco jako sčítat jablka a hrušky dohromady a svědčí to spíš o tom že takový "významný úspěch" to opravdu nebude. Ale chápu, v našich končinách se firemní propadáky těžko přiznávají tak se to raději okecá což je dle mě i důvod tohoto článku.