Podobnou zkušenost mám také. O převod od O2 k Vodafone jsem žádala před dvěma měsíci. Jedenáctimístné identifikační číslo mi sice ještě nepřestalo platit, ale převod se stále ještě neuskutečnil. I když jsem již dvakrát žádala o prověření ze strany O2, kde mě stále ubezpečují, že vše je v pořádku. Jsem zvědavá, jestli se převodu ještě letos dočkám.
Rozhodl jsem se převést své telefonní číslo od O2 k Vodafonu. Z počátku se zdálo, že vše probíhá jak má. Na můj dotaz mi po deseti dnech O2 oznámil, že vše je na nejlepší cestě. Nebylo. Po 14 dnech přestalo platit jedenáctimístné identifikační číslo a já pro něj musel znovu k Vodafonu. Prý z důvodu problémů u O2. Na podruhé se převod podařil. Tedy, ano i ne. Pokud mi volal někdo od Vodafonu nebo T-mobilu, dovolal se. Volalo-li se však od O2, dotyčný se dozvěděl, že volané číslo není dostupné. Obdobně je tomu i u SMSek. Kdopak asi za to může? No já, protože jsem si naivně myslel, že odchod od O2 je snadný a beztrestný.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).