Vlákno názorů k článku Přenositelnost čísel: Vodafone je ochoten pustit své zákazníky dříve od enigmatic - Zatím ještě nejsem tolik zklamaný jak T-mobilem. Odchod...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 9. 2013 9:57

    enigmatic (neregistrovaný)

    Zatím ještě nejsem tolik zklamaný jak T-mobilem. Odchod k virtuálnímu operátorovi od Vodafone se ale taky neobešel bez komplikací. Vzhledem k tomu, že zatím čtvrtý den neodpovídají na e-mailový dotaz ohledně vrácení přeplatku tak to bude možná ještě hodně veselé.

  • 20. 9. 2013 10:44

    Makik (neregistrovaný)

    Nechci obhajovat T-Mobile, kde nefunguje vse idealne a v poslednich mesicich od vypuknuti evoluce je to cim dal horsi, co se administrativy a fungovani systemu tyce, ale Vodafone je jeste mnohem horsi. Jejich propagovani znacky jako privetiveho operatora se naprosto rozchazi s realitou. Mam nekolikalete zkusenosti s obema a to co Vodafone predvadi pri ukoncovani smluv, vyuctovani apod., to si TM nedovoli, pripadne se s nim da snadneji dohodnout na naprave. Jakoukoliv reklamaci mi TM uznal a po delsi ci kratsi dobe vyresil, u Vodafone to bylo nekonecne dohadovani... Toliko moje zkusenost. Pro doplneni a ferovost jeste uvedu, ze v tuto chvili pracuji pro virtualniho operatora a nedovedu si predstavit, ze bychom jej provozovali na siti Vodafone, nejen kvuli neporne horsimu pokryti a velmi spatnym datovym sluzbam, ale take kvuli jeho pristupu a komplikacim v administrative sluzeb.

  • 20. 9. 2013 11:08

    Redmarx (neregistrovaný)

    Jo, souhlas, ja byl taky u Vodafone a ted u T-Mobile je vsechno mnohem lepsi. Teda hlavni SIMku jsem stejne prevedl k polovirtualovi Mobil.cz ale jeste mam druhou a treba fungovani samoobsluhy u T-Mobile je uplne na jine urovni nez u Vodafone.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).