Nejen na svém webu a v kontextové reklamě, ale Prima to používá i v upoutávkách, které během vysílaných pořadů vkládá do do dolního rohu obrazovky.
Na druhou stranu v tom taky nevidím žádný velký problém a vlastně by mohla být Nova ráda, že ji Prima takto zdarma dělá propagaci jejího pořadu, protože tím současně i říká "koukejte se na Ordinaci, na tu fakt nemáme".
Přesně tak, Nova by měl být ráda. Že se Prima k něčemu takovému snížila ukazuje, že jsou už opravdu zoufalí a ani se nedivím - na to, že to je jejich nejdražší seriál, je sledovanost špatná. Ovšem myslím, že za ty čísla může hlavně špatně zvolený vysílací čas a na Primě by to měl odskákat především pan Vladyka.
Každopádně přes léto ohlašovaný útok Primy na pozici TV jedničky skončil debaklem. Minulý týden byla v primetimu v 15+ Prima Family na 2/3 sledovanosti Novy. A v kategorii 15-54 let byla Prima Family v primetimu dokonce na polovině výkonu Novy. Přes den ty čísla byly trochu lepší, ale nebýt důchodců je Prima tragická.
No je to tak, ale to jen proto, že se teď díky velkohubému Vladykovi na to všichni dívají optikou jeho nabubřelých keců.
Když se normálně uvažující člověk od nich oprostí, tak vidí taky i trošku jiná čísla, která zas pro Primu nejsou tak hrozná - v meziročním srovnání výsledků 36.týdne 2011 a 36.týdne 2012 hlavní Prima polepšila sice o nepatrný 0.47%, ale Nova si pohoršila o 4,03%. To je 4,5% ve prospěch Primy, o které se ji podařilo náskok Novy stáhnout. Pokud porovnáme čísla za skupiny, tak si Nova Group pohoršila o 4,58%, kdežto Prima Group si o 1,91% polepšila. Tedy téměř 6,5%, o které se Prima nově přiblížila.
Takže výsledky to nejsou špatné, jen by na Primě neměli mít velké oči a chtít všechno okamžitě a Vladykovi by měli zakázat žvanit.
To s vámi zcela souhlasím. Prima se opět o něco na Novu dotáhla, ale na jedničku to pořád není. Je také otázka co udělá změna majitele Barrandova. V tištěných médiích se Soukupovi podařilo rychle zvýšit prodejnost výtisků, takže třeba zopakuje podobný úspěch i v televizi. Také bych nepodceňoval novou Pětku, ty 4% jsou celkem reálné aby udělala. No příští rok bude opět zajímavý :-)
No řekněme si to na rovinu. Nejadekvátnější čísla, která ukážou skutečnou sílu dané televize, jsou celodenní podíly v 15+. Žádné prime timy v 15-54, nebo jak si to Nova oseká. A v celodenních podílech za 15+ se Prima Nově tolik let přibližovala, že je teď kromě úterků a čtvrtků prakticky na úrovni Novy (v létě spíš po většinu času dokonce nad ní a i na podzim se to už párkrát podařilo, byť šlo o malý náskok). A z toho mají logicky na Nově strach a panikaří, protože Prima s Novou nikdy na stejné úrovni nebyla, s výjimkou podzimu 2005, kdy VyVolení drtili Novu dennodenně dvoumiliónovou sledovaností. A kdo tohle popře a vyvrátí, tak je stejně naivní jako Pavel P.
nejadekvátnější čísla, které ukazují sílu komerční televize, jsou čísla 15-54 (nebo 18-34, nebo 12-54, nebo 18-49 nebo jiné podobné, které jsou VŠUDE NA SVĚTĚ standardem) za prime time
něco takové jako 15+ nebo 12+ nebo 15+ neexistuje, nikdo na světě - žádná firma, žádný výrobce, žádný podnikatel, nevyrábí nebo nepodniká pro každého, na takovou skupinu se nedá plánovat žádná výroba a ani žádné programové schéma