Pořady na které se člověk podívá ráno, když potřebuje rychlý přehled - sázíme na videoreklamu.
Opravdu myslíte, že člověk který potřebuje mít rychlý přehled bude čumět deset vteřin na monitor, než bude moci kliknout na přeskočit reklamu?
Není pravděpodobnější, že radši vytuká url nějaké zpravodajského serveru, kde očima během pár vteřin prolétne titulky? Když už tedy místo rychlého zapnutí TV, bude čekat až mu naběhne počítač.
Kdo si myslíte, že je zvědavej na nějakou Drtinovou nebo Veselovskýho?? Jste blázni, takových je...
Nevím proč si myslíte, že by na to měli lidi koukat ještě na internetu když je toho plná televize! Tento projekt nemá nejmenší šanci, jsou to předem vyhozené peníze.
Kdyby jste se raději věnovali něčemu užitečnému, zpráv na různých úrovních je všude plno. Až je to někdy otravné když se něco přihodí a pak vás tím všichni a všude bombardují ze všech stran 24 hodin denně.
Roman K., Praha.