"Dnes je naprosto jiná situace, zákazník chce kvalitu. Koupí televizor s úhlopříčkou 120 centimetrů, LCD nebo plazmu, a teď by mu to mělo kostičkovat?" jj zákazník si koupí TV za co nejnižší cenu v supermarketu, ale určitě chce co nejlepší kvalitu :D jenom se potom diví, že má na TV nějaký špatný obraz :D
No musim ti zde oponovat ja osobně jsem si nekoupil šunt za pár korun a stejně to kostičkuje. Ted po spuštění Krásna jsem v situaci kdy mě zde každý odpovídá že mám špatnou anténu a nebo špatně nastavenou antenu a tak. Když to spočítám tak jsem do antény imvestoval dohromady něco přes pět tisíc a nechal si to naistalovat odbornou firmou. Firma naměřila 100% výkon a super, přišla však 11 hodina dopoledne a firma musela nastoupit a zjistit závadu. Ted už naměřila necelých 45% výkonu. No a co myslíš odvolávají se na radiokomunikace a ty zase že je to špatně udělaný a tak. Do digitalizace jsem neměl problem a ted to budu reklamovat a musim koupit satelit!!!! Párádní digitalizace jsem z ní ůplně nadšenšej.