Tiscali mě nechalo koncem roku 2004 bez připojení (pokud pojem chápeme jako možnosti odesílat a přijímat data) 8 dní. Nepřekročil jsem sjednaný limit dat ani žádné ustanovení ve smlouvě, ale pouze jejich interní představu, že nesmím odesílat více dat než přijímat. Byl jsem zoufalý a musel jsem souběžně zřídit druhou tel. linku, na které mi ČT zřídil ADSL, vyšli mi hodně vstříc a zachránili před krachem. Od té doby nemám žádné problémy. Věc jsem řešil s ČTÚ. Tiscali se vyloženě vysmívalo, že si na nich nic nevezmu. Až tato firma zmizí z telekomunikačního trhu, nebudu plakat.
Jenze on je Dane problem v tom, ze Vy i ja to vime, ale co ti zakaznici, kteri v duvere nakoupi Profi (=firemni) varianty DSL pripojeni a jejich podminky co se tyka SLA, vypovedi, reklamaci apod. jsou na te naprosto stejne (naprosto priserne) urovni... Navic by mne zajimalo, jak budete prokazovat, ze to spojeni nebezelo OPRAVDU 5 dnu v kuse, co kdyz mezi tim dosel impuls (= z hlediska ADSL spojeni bylo), ale packet se z toho nedal postavit - splitter si mohl vylamat zuby (= ze sitoveho hlediska sice neco poskozeneho doslo, ale bylo pravoplatne zahozeno nejblizsi - bud linkovou nebo sitovou vrstvou) nebo to nebyl schopen rozlousknout modem... (a co treba kdyz ADSL poskytuje CTc/Telenor a Internet jiny operator) tak a co ted? Myslim si, ze tady je jasne videt, jak nerovnovazny stav ve skutecnosti mezi zakaznikem a provozovatelem v teto oblasti panuje - netece-li voda, vodomer se nepohne, pohne-li se je to bud zavada (opomijim zcela system cejchovani apod.) nebo ta voda skutecne dotekla az za nej... ale u neceho tak abstraktniho (pro BFU) jako 'Internet' to musi byt peklo...