Spis me udivuje, ze firma necha na sebe delat reklamni kampan, ktera porusuje zakon. Pochybuju, ze pouzivaji treba fotku http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s480x480/418966_342768285804972_688038377_n.jpg s Kim Kardashian laegalne. Student Agency musi vedet, ze to neni legalni a vymluvy na reklamni agenturu ukazuji na jejich bezskrupuloznost a musim rict, ze se tim Student Agency v mych ocich hodne degradovala.
Nejste sám, u koho Student Agency hodně ztratila na pověsti. Výmluvy typu "To ne my, to firma, která pro nás pracuje" moc dobré světlo na firmu nevrhají. Pokud bylo cílem nahnat do firemní skupiny na FB lidi, tak fanoušci, kteří byli nabráni přes tránky typu "mrdáme bez gumy" (viz článek) jim budou platní, jako mrtvému zimník. Dle mého názoru je mnohem lepší budovat fanouškovskou základnu pomalu a cílit na fanoušky, kteří nyní, nebo v budoucnosti budou mít zájem nakoupit, my to tak děláme a vyplácí se to. Cílení na vysoký počet fanoušků za každu cenu je krátkozraké, o tom sociální sítě nejsou.