Se zájmem jsem si přečetl článek i některé komentáře. Myslím, že pokud někomu podobné reklamní praktiky vadí, tak by - mimo jiné - mohl dát svou nelibost dotyčné společnosti najevo. V tomto případě lze napsat přímo panu Jančurovi: reditel@studentagency.cz
Pokud by byl náhodou někdo podobného smýšlení jako já, jen se mu to nechtělo sepisovat (i mi to zabralo asi 15 min času :-), tak zde je krátký textík, který jsem panu Jančurovi dnes poslal:
Vážený pane Jančuro,
vím, že ohlasy svých zákazníků berete vážně a tak bych vás chtěl jen několika slovy informovat:
S Vaší společností občasně cestuji autobusem, těšil jsem se, že si vyzkouším i Vaše vlaky. Nicméně, po pro mne šokujícím zjištění, jaké reklamní praktiky používáte v sociálních sítích (vizte článek http://www.lupa.cz/clanky/pribeh-jedne-online-kampane-jak-ziskat-pres-100-000-kliku-za-hubicku/, deatily netřeba popisovat, předpokládám, že jste článek zaznamenal) se budu nadále Vaší společnosti cíleně vyhýbat, jak na silnici, tak na železnici (případně i v jiných oblastech Vašeho podnikání). V jistém smyslu je mi to i líto, ale takové praktiky opravdu nemohu svou peněženkou podporovat.
S pozdravem
XYZ