Vlákno názorů k článku Příběh jedné online kampaně: jak získat přes 100 000 kliků za hubičku? od PK - Se zájmem jsem si přečetl článek i některé...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 10. 2012 15:56

    PK (neregistrovaný)

    Se zájmem jsem si přečetl článek i některé komentáře. Myslím, že pokud někomu podobné reklamní praktiky vadí, tak by - mimo jiné - mohl dát svou nelibost dotyčné společnosti najevo. V tomto případě lze napsat přímo panu Jančurovi: reditel@studen­tagency.cz

    Pokud by byl náhodou někdo podobného smýšlení jako já, jen se mu to nechtělo sepisovat (i mi to zabralo asi 15 min času :-), tak zde je krátký textík, který jsem panu Jančurovi dnes poslal:


    Vážený pane Jančuro,
    vím, že ohlasy svých zákazníků berete vážně a tak bych vás chtěl jen několika slovy informovat:

    S Vaší společností občasně cestuji autobusem, těšil jsem se, že si vyzkouším i Vaše vlaky. Nicméně, po pro mne šokujícím zjištění, jaké reklamní praktiky používáte v sociálních sítích (vizte článek http://www.lupa.cz/clanky/pribeh-jedne-online-kampane-jak-ziskat-pres-100-000-kliku-za-hubicku/, deatily netřeba popisovat, předpokládám, že jste článek zaznamenal) se budu nadále Vaší společnosti cíleně vyhýbat, jak na silnici, tak na železnici (případně i v jiných oblastech Vašeho podnikání). V jistém smyslu je mi to i líto, ale takové praktiky opravdu nemohu svou peněženkou podporovat.

    S pozdravem
    XYZ

  • 3. 10. 2012 22:51

    ext (neregistrovaný)

    myslím, že úroveň kampaně odpovídá úrovni osoby p. Jančury, kterou jsme mohli několikráte vidět i na televizní obrazovce, text kde se ve spojitosti s jeho jménem vyskytuje slovo vážený bych podpesat nemohl a navíc je mi pověst jeho firmy buřt

  • 7. 10. 2012 7:39

    Leonardo (neregistrovaný)

    Panu Jancurovi jsem napsal. Nemuze dost dobre kritizovat lumparny a sam je pachat - i kdyz jen v zastoupeni. Myslim, ze by mel dotycnou "kravu" na hodinu vyrazit.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).