Mno, podle mne to vypadá jako klasický případ. Firma funguje se solidní reputací a pak přijde nějaký "manažer" a pošle to celý do kopru, protože bude mít krátkodobě skvělé výsledky návštěvnosti a než se objeví negativní dopad, tak stačí shrábnout prémie a je v tahu. Pokud se tahle aférka důkladně rozpatlá, což tedy doufám že jo, tak může firma napravovat reputaci i léta. Ale říká se že negativní reklama je taky reklama, tak třeba to mají dobře spočítaný a já to jen nepochopil... Přijde mi, že zrovna tahle firma nemá zapotřebí laciné triky typu M*dání bez gumy.
Nemam pocit, ze by se jednalo o nejake kazeni solidni reputace. Veskere soucasne dopravni aktivity teto firmy jsou zalozene na kapitalu vznikleho z predchozich AuPair aktivit.
Zminene reklamy maji k puvodni hlavni cinnosti firmy mnohem blize, nez bannery s namalovanym vlackem a napisem "Jezdime rychleji nez statni drahy."