I Já souhlasím, ale měli by ste si někdy poslechnout podporu profesionálů např z autokon.., když na dotaz proč se chová nejaký kus HW nestandartně Vám placený profesionální odborník (nebo se mýlím?)odpoví a už jste to připojili k jinému počítači? když to bude chodit tak je Vaše stížnost neoprávněná.
Přitom Já, jako laik jsem se na podpoře výrobce dozvěděl, že nestandartní chování je na reklamaci.
Proboha autore a ostaní Vážení odborní či už se tím živící, nebo jěnom do toho kecající zamyslete se, je snad možné aby jste neustále ignorovali pivní a poŤažmo štamprlující odborníky, kteří prosedí za Své peníze u domácích miláčků stejné hodiny jako Vy za nemalý peníz ve firmě?
Souhlasím,že, jak jsem napsal v úvodů, nikdo není odborníkem dokud svoje vědomosti neprokáže, donutili jste mě zamyslet se a je Mi Vás líto. Venca
s clankem naprosto souhlasim (bohuzel podobne lidi potkavam kazdou chvili)... jen skoda ze tyto tzv. odborniky ani precteni tohoto clanku neprinuti se nad nekterymi vecmi zamyslet...
nemyslim, ze to bolo zbytocne. bohuzial prave takto sa casto spravaju zdatnejsi pouzivatelia k tym menej zdatnym (a nielen v IT). toto je velmi pekna prilezitost sa zamysliet. dakujem autorovi