Vlákno názorů k článku Příběh opravdového admina od KamilT - Takovou hloupost si ten "ajtik" mel rozhodne zkontrolovat,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 4. 2006 12:14

    KamilT (neregistrovaný)
    Takovou hloupost si ten "ajtik" mel rozhodne zkontrolovat, o tom neni pochyb; taky mne jednou zavolali k Macu, co mel vytazenou snuru od klavesnice a "zahadne" po startu stale nereagoval a nereagoval, a zazil jsem i poskozeny telefonni kabel od modemu (to uz je nejaky patek).
    Ale o necem jinem - pravdu maji ti, co zde hovori o malych penezich a spotrebe lidi - a neplati to jen u pocitacu. Spotreba lidi roste a k dispozici je velmi malo kvalitnich lidi - staci se treba podivat, kolik existuje radii, a kdo vsechno v nich dnes hlasi, nebo kdo vsechno pise v novinach apod. Takze se nedivte, kdo vsechno dnes dela spravu pocitacu ....
  • 18. 4. 2006 13:16

    jozka (neregistrovaný)
    Jo toho ajtika taky nehajim, i kdyz si dovedu zive predstavit situaci, kdy nejaky klucinu stylem "uz je tam zase ten vir.." posadi pred pocitac a ten, pokud jeste nema dost zivotni zkusenosti a zacne tim, ze spusti kompletni kontrolu na c:\ , zatimco uzivatel nenapadne pokaslava za zady a netrpelive ukazuje na hodinky... (a brumla o tom, ze Tonda by to spravil za 5 minut, a ze musi nalehave pracovat.). a nervozita se stupnuje...
  • 18. 4. 2006 19:17

    ajmw (neregistrovaný)
    co je na scannu s av spatneho? vetsinu rezidentu viry nezlomi, takze po aktualizaci je uspech pravdepodobny.. btw to jste nikdo nezazil techniky UPC, dva teenageri co nedokazali smontovat zasuvku!
  • 18. 4. 2006 23:17

    Jarmil Prdel
    Ono dost záleží na tom na jaké techniky narazíte - k nám od UPC také přišli dva mlaďoši, ale byli šikovní a vstřícní. Sice se jim nejdříve nepodařilo zprovoznit modem přes Ethernet, takže ho připojili přes USB, ale to bylo způsobeno tím že ta deska má dvě integrované síťovky (resp. 2 x RJ-45), přičemž jedna z nich byla vypnutá (resp. nefunkční) a ta funkční byla jako na potvoru schovaná mezi spoustou kabelů a konektorů. Mohl bych tu vykřikovat jak byli neschopní když si nejdříve neprohlídli comp, ale o tom to přeci není.

    Na druhou stranu máme dost horrorové zkušenosti s techniky od Telekoumu. Taky chodili dva, starší než ti od UPC, ale 3x na špatnou adresu (fakturační a nikoliv tam kde se to mělo instalovat), což je při instalaci ADSL docela problém protože holt není zapnuté na ústředně ... dorazili až na 4 pokus, takže po měsíci a půl čekání konečně ve firmě začalo fungovat ADSL.
  • 18. 4. 2006 23:34

    awfv (neregistrovaný)
    nemusite vykrikovat, jde o to ze i takto prosperujici firma s mnoha zakazkami ma neschopne techniky.. i kdyz se nejedna primo o it pracovnika.. lidsky prisutp je pekna vec, bohuzel takhle by to neslo.
  • 18. 4. 2006 21:42

    J (neregistrovaný)
    Ono je to taky o cene te prace, za minimalni plat se zadny zamestnanec nepretrhne a obcas se clovek divi, kolik se nabizi IT specialistovi v nekterych inzeratech. Predstava nekterych "zametnavatelu", ze vlastne nic nedela, jen celej den sedi u kompu => musime ho vyuzit taky nejak jinak = nakonec delat od uklizecky pre sektretarku a spravce site ...

    Ze se onen "povalec" musi taky vzdelavat, ze musi mit informace aby v pripade problemu mohl adekvatne zasahnout, to proste nevidi/nechteji videt.

    Ostatne nejlepsi administrator je takovy, ktery nema co na praci. Dokud tento stav trva, muze byt zamestnavatel maximalne spokojen.
    Znam ale nekolik pripadu, kde provedli "optimalizaci a restrukturalizaci", pricemz administratora zrusili, protoze nemel co na praci/mel malo prace. Behem nekolika dnu az tydnu se jim zhroutila cela infrastruktura a naklady na externi firmu, pro kterou v jednom pripade delal vyhozeny administrator, byly 100x vyssi nez jeho puvodni plat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).