Takovou hloupost si ten "ajtik" mel rozhodne zkontrolovat, o tom neni pochyb; taky mne jednou zavolali k Macu, co mel vytazenou snuru od klavesnice a "zahadne" po startu stale nereagoval a nereagoval, a zazil jsem i poskozeny telefonni kabel od modemu (to uz je nejaky patek).
Ale o necem jinem - pravdu maji ti, co zde hovori o malych penezich a spotrebe lidi - a neplati to jen u pocitacu. Spotreba lidi roste a k dispozici je velmi malo kvalitnich lidi - staci se treba podivat, kolik existuje radii, a kdo vsechno v nich dnes hlasi, nebo kdo vsechno pise v novinach apod. Takze se nedivte, kdo vsechno dnes dela spravu pocitacu ....
Jo toho ajtika taky nehajim, i kdyz si dovedu zive predstavit situaci, kdy nejaky klucinu stylem "uz je tam zase ten vir.." posadi pred pocitac a ten, pokud jeste nema dost zivotni zkusenosti a zacne tim, ze spusti kompletni kontrolu na c:\ , zatimco uzivatel nenapadne pokaslava za zady a netrpelive ukazuje na hodinky... (a brumla o tom, ze Tonda by to spravil za 5 minut, a ze musi nalehave pracovat.). a nervozita se stupnuje...
co je na scannu s av spatneho? vetsinu rezidentu viry nezlomi, takze po aktualizaci je uspech pravdepodobny.. btw to jste nikdo nezazil techniky UPC, dva teenageri co nedokazali smontovat zasuvku!
Ono dost záleží na tom na jaké techniky narazíte - k nám od UPC také přišli dva mlaďoši, ale byli šikovní a vstřícní. Sice se jim nejdříve nepodařilo zprovoznit modem přes Ethernet, takže ho připojili přes USB, ale to bylo způsobeno tím že ta deska má dvě integrované síťovky (resp. 2 x RJ-45), přičemž jedna z nich byla vypnutá (resp. nefunkční) a ta funkční byla jako na potvoru schovaná mezi spoustou kabelů a konektorů. Mohl bych tu vykřikovat jak byli neschopní když si nejdříve neprohlídli comp, ale o tom to přeci není.
Na druhou stranu máme dost horrorové zkušenosti s techniky od Telekoumu. Taky chodili dva, starší než ti od UPC, ale 3x na špatnou adresu (fakturační a nikoliv tam kde se to mělo instalovat), což je při instalaci ADSL docela problém protože holt není zapnuté na ústředně ... dorazili až na 4 pokus, takže po měsíci a půl čekání konečně ve firmě začalo fungovat ADSL.
nemusite vykrikovat, jde o to ze i takto prosperujici firma s mnoha zakazkami ma neschopne techniky.. i kdyz se nejedna primo o it pracovnika.. lidsky prisutp je pekna vec, bohuzel takhle by to neslo.
Ono je to taky o cene te prace, za minimalni plat se zadny zamestnanec nepretrhne a obcas se clovek divi, kolik se nabizi IT specialistovi v nekterych inzeratech. Predstava nekterych "zametnavatelu", ze vlastne nic nedela, jen celej den sedi u kompu => musime ho vyuzit taky nejak jinak = nakonec delat od uklizecky pre sektretarku a spravce site ...
Ze se onen "povalec" musi taky vzdelavat, ze musi mit informace aby v pripade problemu mohl adekvatne zasahnout, to proste nevidi/nechteji videt.
Ostatne nejlepsi administrator je takovy, ktery nema co na praci. Dokud tento stav trva, muze byt zamestnavatel maximalne spokojen.
Znam ale nekolik pripadu, kde provedli "optimalizaci a restrukturalizaci", pricemz administratora zrusili, protoze nemel co na praci/mel malo prace. Behem nekolika dnu az tydnu se jim zhroutila cela infrastruktura a naklady na externi firmu, pro kterou v jednom pripade delal vyhozeny administrator, byly 100x vyssi nez jeho puvodni plat.