... kdyz se nad tim zamyslite, admin co takto "provadi" outsourcing je vlaste prima clovek, drive nebo pozdeji dostane jeho praci nekdo z nas ;) ..
V tomto smeru me napriklad prekvapila jedna otazka z testu na MCP, spravna odpoved v pripade problemu s konektivitou byla 'zkontrolovat zda je sitovy kabel v konetoru sitovky a diody sviti' :D ..
Problem je, ze narozdil od automobilu, kde vetsina "uzivatelu" vi, ze kdyz to nestartuje, je treba dolit palivo/dobit baterii, nebo aspon vi, kde je nejblizi servis, v pripade pocitacu casto ani netusi, k cemu jsou ty dva cudliky na jeho bedne a jak je pouzivat a servis jim dela jejich syn, ktery "umi nainstalovat toho worda". (Pravda, nekterym takyridicum mam chut obcas ulomit tu zbytecnou packu vlevo pod volantem.)
No budiz, u nekterych starsich modelu to muze byt trosku jinak, trebas u slavneho vozu Praga V3S je to takovy vetsinou byly prepinac s diodou/zarovkou na plechu vedle volantu.
Pred casem jsem pracoval v jedne firme zprvu na plny uvazek, pozdeji externe jako admin. V sidle firmy byly 2 servery a cca 20 PC, na pobockach byly 1 - 2 compy, takze celkem kolem 30 - 35 stroju. Jeste behem normalniho pracovniho pomeru se mi podarilo uzivatele vycvicit tak, ze pokud se jim nepodarilo prihlasit do site, prvni veci byla kontrola, jestli je konektor dobre zastrcen. Tim se odfiltrovalo cca 95% problemu s prihlasenim. Je pravdou, ze uzivatele obcas dokazou ruzne veci (jeden muj byvaly kolega tvrdil, ze nejlepsi uzivatel je mrtvy uzivatel:-))), ale zkontrolovat, zda funguje sit, by mela byt jednou z nejzakladnejsich cinnosti cloveka, ktery si rika administrator.