1. 7. 2021 20:21
Už jsem narazil - u očkovaného dvěma dávkami to ani po 4 dnech neukazuje druhou dávku, přímo z QR kódu obdrženého po druhé dávce ani z čerstvého QR kódu staženého z ocko.uzis.cz... tak nevím, klasické české státní IT nebo skvrny na Slunci?
1. 7. 2021 22:54
Zavolejte na 1221, tam budou schopni Vaše tvrzení potvrdit či vyvrátit a případně ho vyřešit.
2. 7. 2021 6:55
Psal jsem na kontakt uvedený v Google Play, uvidíme. 1221 je další na řadě.
2. 7. 2021 14:12
ten je vam k nicemu.
musite zavolat na ockovaci misto - nezadali informaci o ockovani do systemu.
2. 7. 2021 14:17
Zadali, aspoň částečně - textově tam informace o druhé dávce už nějakou dobu je. Jenom ten QR kód je nějaký nekompatibilní...
2. 7. 2021 15:21
Je to známý problém, na 1221 to vyřešit neumí (resp. to řekli), odkazují očkovaného na jeho očkovací centrum.
IMO má prostě ten systém chybu v generování QR kódu, data tam evidentně jsou, ale QR kód se generuje ze starých dat nebo tak něco.
Klasický český IT bordel na kolečkách.