Hlavnim problemem pro mne osobne je to, že jejich AdCenter je pro clověka, ktery z evropy inzeruje v USA oproti Googlu nepohodlny a spatne se mi s nim pracuje. Je to v detailech jako je hloupe a neprivetive nastavovani ruznych funkci a spatna prehlednost vetsich kampani, ale i vubec v tom, ze proste chybi lokalizace pro Cechy a Slovensko.
Musim oproti Googlu vynalozit mnohem vetsi snahu, abych mel platne danove doklady. Mivam potize vubec ziskat nejakou odpoved jejich supportu, zatimco Google odpovida rychle a i kdyz se sem tam vyskytne problem, tak ho nejak resi a hlavne informuje o tom.
Takze sice vitam moznost ziskavat klienty i jinak nez pres Google z trhu v USA a podobne, ale to rozhrani mne vylozene odrazuje a ztezuje mi to.
Logicke nebo nelogicke, nekteri (priznejme si, ze neprilis zdatni) uzivatele, kterych je vetsina, to patrne oceni. A ostatnim je umozneno si nastavit dle svych vlastnich preferenci. Nenima problema.
ty jsi asi odkojen logikou Microsoftu (vypínání tlačítkem start), já naopak si myslím, že více čechů bude chtít hledat stránky v češtině než v japonštině jednoduše proto, že je přeci jen víc čechů, kteří umějí česky (alespoň trochu) než japonsky a když to chce někdo jinak, tak si to nastaví... v čem vidíš problém? že Google zatím neumí číst myšlenky (ale to ani chandler nebo yahoo)
To trápení není zase tak velké, stačí poladit preference. Nebo použít šikovné nástroje. Ale také nemám moc rád nepředvídatelné chování systémů, odkojen příkazovou řádkou a assemblerovými debuggery ;-). Pro běžného a "obyčejného" uživatele-začátečníka, který nejde dál, než za vyhledávací okno na domácí stránce, mi ta "inteligence" Googlu přijde spíš jako přínos. Zejména, když uvážím, kolik stránek a jak rychle Google zvládá zpracovávat. Nevěřím moc v extrém - že se např. před návštěvou lidí na Marsu :-) budeme ptát nap594 celou planetou příslušným místním přirozeným jazykem a dostávat na vše perfektní odpovědi. Na druhou stranu příliš technická rozhraní a desítky polí a voleb obyčejné lidi odrazují.
který je tak "přátelský", že upřednostňuje češtinu před angličtinou. Když něco hledáte na anglických stránkách, je jednodušší použít Yahoo, než se trápit s Googlem.
"I když kombinace technické převahy Microsoftu a klesající, ale stále významné popularity Yahoo vypadá na první pohled jako zlaté terno managementu (akcie obou firem v reakci na oznámení dohody posílily, v případě Microsoftu o patnáct centů, u Yahoo o více, než jeden a půl dolaru za kus), realita může být jiná."
No to trochu jiná je už teď, když je jasné, jak skončilo obchodování v USA. Za včera Yahoo spadlo na 15.14
/ -2.08 / -12.08%, Microsoft posílil 23.80 / +0.33 /+1.41% a Google skončil 436.24 / -3.61 /-0.82%.
Yahoo! skoro nic nezbyde, možná ani data o uživatelích, pokud se vše bude řešit MS technologií. Jako česká škodovka s enginem z Německa ;-)