Ale prd...Já jen nemám rád plačky. Vadí ti reklamy? Nahraj si pořad a reklamy přeskákej. Nebo použij zmiňovaný timeshift. Jedině u live pořadů (sportovních přenosů) bych asi přetrpěl reklamy. Nedovedu si třeba představit, že bych sledoval ČSMT live. Tak jsem si je nahrával a reklamy přejížděl. Nebo je sledoval z archívu a reklamy si vyrušil. Někdo hledá způsoby, jiný zase výmluvy. :)
Hm, zřejmě hřebíček uhodil na hlavičku a já se trefil do Petrovo oblíbené Prima group :-))
No pokud Petře myslíš archív na webu, tak to je mě většinou k ničemu, protože tam se akvizace až na vyjímky moc neobjevují a pokud ano, tak jen omezenou dobu, což mě trošku taky mrzí, ale alespoň první záblesk toho, že by se to mohlo třeba zlepšit. Ještě u těch reklam, není to jen o Primě nebo Nově, ale i o placených dokumentárních kanálech - Discovery, National Geographic a Spektrum .. ty tam ty reklamy cpou jako kdyby šlo o komerční stanici bojující o každý zlaťák. To je zrovna případ ze včerejšího večera, sledoval jsem Gold Rush na Discovery a reklama co každých 10 - 15 minut.
Tak mě jako diváka jen těší, že nemusím sledovat reklamy o délce 15 minut, to může těšit jen určité zabedněnce, kteří tu neustále básní o tom jak je Prima Group z hlediska příjmů na prvním místě. Takže z této zprávy mám radost, ještě trošku přidat na programu a snad bude Prima zase sledovatelnou televizí.
Já jsem zvědav, kolik bude hospodaření Primy za letošní rok. Na jednu stranu ji rapidně klesla sledovanost hlavního kanálu. Na druhou stranu se podíly tématických kanálů zvedly a přidali nový kanál Prima Zoom. A dokáží vyprodat všechny reklamní okna.
Na to doplácí Nova, když se podíváte na Fandu, Smíchov či Telku, tak tam není skoro žádná reklama, a když tam je, tak tam v bloku jsou dvě reklamy. Plus teda vysílají teleshoping, to je pravda.
Kdyby změnily obchodní politiku, vyprodaly řádně reklamu, tak by neměly takové dluhy a tématické kanály by si na sebe i vydělali.
Tak si myslím, že spíš Nova navýší svůj dluh, protože se jim nemůže vyplatit provozovat kanál, který sice dosahuje 1,5%-2%(fanda, smíchov), ale reklamy je na něm tak málo, že si nemá, jak vydělat.