No, jakožto poloviční cizinec (ta druhá země je jedna z těch západních) si po shlédnutí tohoto self proma budu myslet, že Češi jsou debilové. Protože aby jim komerční stanice vysvětlovala v roce 2022, tedy více než 30 let po revoluci a v plné době kapitalismu, že reklama je potřeba, je opravdu trapné a řekl bych unikát v Evropě. Pevně doufám, že lidé ze zemí kde berou reklamu jako normální věc, nebudou tuto zprávu číst a nebudou se na ty self proma dívat, protože bych se musel propadnout hanbou. Gratuluji. Primě držím palce a přeji ji chytřejší diváky.
27. 4. 2022, 21:56 editováno autorem komentáře
Kdysi dávno (někdy před koronachinabacilem) jsem přístroj přítele Televiziho ještě sledoval. Reklamy mi až tak moc nevadily, ale bylo to náročné na mou peněženku. Když naskočila reklama, zvedal jsem se a šel před dům kouřit. Měl jsem vysledováno, že průměrná reklama trvala přesně tak dlouho, jako byla doba "vstát-obléknout bundu-odejít před dům-zapálit si-v klidu dokouřit cigaretu-vrátit se domů-napít se-usednout do křesla" Takže v pohodě :-) :-) :-)
(s tou peněženkou to souvisí asi tak, že za dva celovečerní filmy jsem vykouřil cca osm až deset cigaret, kdežto bez přispění přítele Televiziho jen jednu - a krabička za stovku.... :-) )
Tady ale nejde o to, že by Prima divákům vysvětlovala význam reklamy. Prima se místo toho snaží divákům nabulíkovat, že mají morální povinost tu reklamu sledovat. To je mnohem větší ptákovina. Tedy abych byl přesnější: Primě je samozřejmě ukradené, jestli divák bude reklamu sledovat, jim stačí, když ji bude mít puštěnou, protože za to dostávají peníze. Což ale samozřejmě staví otázku toho, kdo a co je tu vlastně nemorální, do úplně jiného světla - a Prima, ten samozvaný bojovník za čistotu a morálku, v něm najednou moc dobře nevypadá.
teda doufám, že nejste z některé z těch zemí, o kterých vychází články typu "Zmrazit nájmy a největší pronajímatele vyvlastnit. Podaří se Berlíňanům obojí?" nebo "Co se to děje s Francouzi? Demonstrují pod heslem Smrt daním". Protože ti by také potřebovali školení ve smyslu "trh si určí ceny sám apod."
Naštěstí my se tím jen bavíme, jestli to bude Prima nebo nějaká nová TV, na kterou budeme koukat neurčí nějaké propagační spoty, ale poměr "cena/výkon". V tomto případě je cena můj čas. Uvidíme, ale tipnu si že řada lidí raději přejde k placené TV ... a reklamní trh se také přesune.