nikdo není na reklamy zvedavej
Tak to bohužel nefunguje. Gaussova křivka IQ poukazuje na to, že vždycky bude převaha těch, kteří přijdou "z hokny", uvelebí se do gauče a zapnou Zoo a jiné produkty úpadku lidské společnosti a sociálně-intelektuálního hnoje.
Koneckonců si lze těžko představit, že by firmy investovaly tak obrovské peníze do reklamy, kdyby to fungovalo tak, jak si naivní diskutéři zde představují. Že si někteří nejsou vědomi toho, že na ně reklamy působí a ovlivňují jejich chování, zdaleka neznamená, že třeba i nepřímo nezvyšují povědomí a tedy pravděpodobnost prodeje nějaké značky. Stačí se o tom "otravném Alzákovi" zmínit před někým, kdo zrovna něco shání a dost možná se na jejich web aspoň podívá...
Ale houbeles. Firmy investují do reklam, protože jim reklamáři troubí do kedluben, že investovat do reklam se vyplatí a managoři tomu věří. Kdyby si některý z nich dal trochu práce a zjistil si, kolik uživatelů internetu reklamy blokuje, došlo by mu okamžitě, že investovat do reklamy je jen vyhazování peněz a bylo by mnohem výnosnější, kdyby peníze, investované do reklamy investoval do zvýšení užitné hodnoty svých produktů.
28. 4. 2022, 10:54 editováno autorem komentáře
Stanovský:
CZC už vybírá poplatek při platbě kartou na prodejně také. Chtěl jsem u nich cosi koupit, na webu nbídli několik forem platby předem a když jsem jim napsal, že chi zaplatit kartou na prodejně při převzetí zboží, napsali mi, že to budu mít dražší, protože prý je to časově a personálně náročné?!? Takže jsem objednávku okamžitě stornoval a nakoupil jinde.
Máte xxx možností, nikoliv "nepatrné". Jenže nesmíte žít v zajetí cen z roku razdva, třeba rohlík "za kačku" nebo "dvě piva jsou za bůra" jak se zpívá v jedné české písničce...
1) nekupovat to a jít jinam (účinné, obchod je závislý na tržbě, když to udělají lidi skupinově, třeba potravináři by museli zlevnit)
2) jít po výhodných akcích (jsou furt, stačí hledat)
3) volat k odpovědnosti vedoucího, když máte dojem, že vás obchod okradl
4) volat k odpovědnosti nadřízeného toho vedoucího
5) napsat ČOI
6) napsat do médií
Jenže to zabere čas, že? 20 let v obchodě, BTW...
ad 1) Nevím jak u vás, ale v mém okolí je zhruba stejně daleko nejméně 5 supermarketů od různých vlastníků a ceny, kdyby ještě existovaly ceny v haléřích, tam jsou u základních potravin snad na haléře totožné. Buď jsou dohodnuti, nebo opisují, ale bojkotem od zákazníků v této oblasti se nic nedosáhne.
ad 2) Výjimkou jsou jednodenní slevy o pár %, ale ty nám chtějí politici stejně zrušit. A, to se ještě musí dávat pozor na to, že 48% sleva je z ceny, kterou toto zboží v tomto obchodě nikdy nemělo.
ad 3) Ano, při chybě v cenovce se mi ještě nestalo, že by odpovědný vedoucí prodejny se vymlouval, ale bez zbytečných komentářů vyplatí rozdíl mezi cenovkou a účtovanou částkou pokladnou.
Zbývající body je běh na dlouhou trať, který ani v reálném čase nepřinese kýžené výsledky a spolyká moc času a nervů.
Že se na to nepodíváte vy neznamená, že se na to nepodívá někdo jiný. Jste statisticky zcela zanedbatelný vzorek.
Když jsem na gymnáziu zadal 4 různým třídám vybrat cenově a parametrově rozumné připojení k internetu v panelákovém bytě, naprosto všichni mi nabídli něco od mobilních operátorů (jen jeden případ byl Nordic) a obvykle nesmyslně rychlé tarify. Nikdo z nich nedokázal najít nabídku třeba od Netboxu, která vyšla o polovinu levněji, nebo něco od dalších místních poskytovatelů. A to nemluvím o to, že mli v hlavách z reklam napumpované, jak strašně potřebují ty stovky Mbps.
A btw. většina z nich nakonec třeba router hledá na e-shopu Electroworldu, což taky o reklamě a spotřebitelské lenosti hodně vypovídá...
Asuska: Souhlas. kdo není duševně, nebo fyzicky líný, obejde se bez TV, nebo si pustí jen na pár minut denně na to, co jej opravdu zajímá a co má nějakou hodnotu. A takových pořadů je čím dál, tím méně a jsou čím dál, tím kratší. Mne osobně zajímá jen příroda na Prima zoom, koukám na četnické humoresky, toulky s párou a technické památky v Čechách. A o tom, že v debilbedně běží i něco jiného prakticky nevím.