Vlákno názorů k článku Prima chce odradit diváky od přetáčení reklam. Zahájí speciální kampaň od RRŠ - Tohle by asi patřilo vedle na Měšec, ale:...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 28. 4. 2022 17:49

    RRŠ

    Tohle by asi patřilo vedle na Měšec, ale: co mám přehled o několika bankách (kde mají kolegové a rodina konta), tak obvykle dojde k nějaké aktualizaci podmínek zhruba dvakrát do roka, technické podmínky třikrát či čtyřikrát (obvykle drobnosti typu požadavky na prohlížeč či mobilní OS).
    Většina z nich v posledních dvou letech dost tlačí klienty od klasického přihlašování "SMSkou" (což uznávám jako méně bezpečné) k použití vlastní aplikace - i pro potvrzování platby kartou po Internetu (3D-secure). Žel, někdy ta aplikace má (vcelku oprávněné) požadavky na mobilní zařízení, které pak znamenají nákup nového chytrého mobilu (protože Android 7 nevyhovuje, protože Huawei nemá důvěru, atd...). Jen některé umí fungovat na tabletu (bez SIM modulu) a jen málokterý se nechá přesvědčit k běhu pod virtuálním strojem.
    Podpora přihlášení pomocí čipové karty (u běžného účtu) je spíš výjimkou a ubývá. (Pořiďte si mobil a naši aplikaci!). Podmínku nepoužívat bankovnictví na stejném zařízení, kde se potvrzují platby mají v podmínkách všechny!
    Redesign internetového bankovnictví probíhá obvykle každý rok. Zpravidla to znamená méně přehledné bankovnictví s důrazem na běh na mobilním zařízení, hezké, leč nekontrastní výpisy - a hlavně nabídky dalších produktů na úkor dosahu jiných funkcí.
    Všechny mají neustále nějaké akce typu cashback za nákupy kartou, slevy v obchodech s předraženým a rychle spotřebním zbožím, apod. Nabídka kreditní karty a občasný telefonát s nabídkou výhodného úvěru, kontokorentu či leasingu je standardem.
    Ty banky z něčeho žít musí - a když to není z poplatků, musí tlačit prodej dalších a dalších produktů. Já bych mnohem radši stabilní a levný běžný účet, pár platebních karet, internetové bankovnictví a spolehlivé služby.
    A popravdě: vůbec nevím, zda na některou z těch bank je v televizi či jinde nějaká reklama - já žádnou neviděl. Reklamy nám připadají hloupé, protože nejsou určené pro nás, co je stejně nesledujeme (a jen nás otravují) - jsou cílené na publikum, které nepřetáčí a neodchází od televize na záchod či cigaretu.

  • 28. 4. 2022 13:20

    seniorskeptik

    RBŠ:
    Takovou banku, o které píšete, neznám. Ta moje se chová slušně, (roční výpis bankovních poplatků - 0, slovy NULA) a s žádnými ,,vylepšenými" službami neotravuje. Mám u nich tři účty: Běžný korunový, běžný euro a spořicí euro. Kartu, která mi doma platí z korunového, v cizině s euro účtu (bez poplatku za transakci, či konverzi měny) a z kteréhokoli bankomatu mohu vybírat rovněž bez jakéhokoli poplatku. Spořicí euroúčet je úročen 2% ročně A když převádím koruny na eura, či naopak, mám to také bez jakéhokoli poplatku a ve velmi výhodném kursu. Dodám jen, že Česká (to česká by mělo být v uvozovkách) spořitelna, ani jiná, reklamami zmiňovaná banka, to není. Ale na tom není nic divného, pořád totiž platí a platit bude, že dobré zboží se prodává samo, čili reklamu nepotřebuje a že když chci něco kvalitního a levného, musím si to udělat sám, pokud to umím. (Pokud ne, mám smůlu).

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).