V rámci objektivity je třeba říct, že pan Potůček nepsal o primetimu, ale o celodenním sledování. Je logické, že vzhledem k věku dochází právě u této kategorie v primetimu k poklesu sledovanosti. Naopak jestliže televizi, plnoformátové především, v primetimu pro tuto kategorii sledovanost roste a naopak např. v kategorii 15-54 poklesne, pak je zřejmé, že tam je nastaveno něco špatně.
V kolonce AT Media je sice schován i Disney Channel, ale vzhledem k tomu, že tam jsou schovány i takové kanály jako je AXN, Film+ nebo Minimax, tak při pohledu např. na výsledky 19.týdne, kdy měla v kategorii 4-14 Prima Cool 6.98% a všechny kanály AT Média 9.54% je velice nepravděpodobné, že by Disney pobral cca 7% a na všechny ostatní programy ATM by zbylo pouhých 2.5%.
V rámci objektivity by bylo dobré dodat, že v primetimu je v kategorii 4-14 let čtvrtou nejsledovanější televizí Barrandov s několikaprocentním náskokem na Prima Cool. Přičemž Barrandov zaostává v primetimu za třetí ČT1 pouze o několik desetinek procent :-)
A ještě pane Potůčku nezapomínejte že v kolonce AT media je schován i Disney (Jetix) kanál, takže Prima Cool nebude čtvrtá, ale pravděpodobně až pátá ;-)