Diky za info (slo mi hlavne o ten mux 3, o tom tusim nepadlo v clanku ani slovo, ale mozna jsem spatne cetl). Co se me jako divaka tyce, konkurence neni nikdy dost, takze to vitam. Jen me docela mrzi, ze uz jsem mimo cilovou skupinu :-(. Nekdy mi pripada, ze pro medialni byznysmeny nic mezi "pubertaky" a "duchodci" neexistuje. Ze by ctyricatnici a padesatnici byli tak marketingove nezajimavi? Ja si tedy myslim spis pravy opak, tj. ze dvacetileti hosi na televizi z vysoka ... a jdou radsi do hospody a/nebo chatuji s holkama na webu, zatimco "tatkove" v produktivnim veku si spis k te TV "po sichte" sednou (a zaroven maji jeste i penize na nakupovani), ale treba se mylim. Prima to ma jiste promyslene, tak uvidime :-))
P.S. Mozna ma Prima zjisteno, ze 10 minut po zacatku programu "tatkove po sichte" pravidelne usinaji (aneb, podle sebe soudim tebe ;-)), ale vubec nechapu proc by jim to melo vadit. Peoplemetry urcite senzory klimbani merenych divaku vybaveny nejsou, takze i spanek se pocita :-).