Mimořádně úspěšný byl včerejšek pro rodinný kanál Prima family z portfolia Prima Group. Stanici se podařilo získat celodenní podíl na publiku (share) 22,12 % a konkurenční Novu tak porazila bez jedné setiny o rovna dvě procenta, co se týká celodenního podílu. Shodného odstupu dosáhla Prima a Nova i v prime timu, tedy hlavním vysílacím čase. Zatímco Prima family zaujala 26,03 % publika, nejsledovanější české televizi dalo přednost 24,09 % diváků.
ČTĚTE TAKÉ: Farmě se v úterý nedaří, prohrála s VIP Prostřeno! Nejvíc táhnul Karel Gott na ČT 1
Prima family může poděkovat za úspěšnou středu především svému hlavnímu letnímu formátu VIP Prostřeno, který si nenechalo ujít 918 tisíc diváků (share 28,47 %). Ten se stal zároveň nejsledovanějším pořadem vysílaným po dvacáté hodině. Nova proti VIP Prostřeno uhrála se svou letní novinkou Farma 732 tisíc diváků a musela se spokojit s podílem na publiku 22,34 %. Rozdíl Prima family a Novy v této době tak byl více než šest procent.
| Název pořadu | Stanice | Počet diváků (D15+) | Podíl na publiku (D15+) | 
|---|---|---|---|
| VIP Prostřeno | Prima family | 918 000 | 28,47 % | 
| Farma | TV Nova | 732 000 | 22,34 % | 
| Proč bychom se netopili | ČT 1 | 521 000 | 16,59 % | 
| Záhady sfingy | TV Barrandov | 294 000 | 9,23 % | 
| Kašlu na lásku | Nova Cinema | 128 000 | 4,07 % | 
| Národ mystifikace | ČT 2 | 126 000 | 4 % | 
| Chůva k pohledání | Prima love | 92 000 | 3,13 % | 
| Tour de France | ČT 4 (20:05 – 21:05) | 64 000 | 2,03 % | 
| Špinavá práce | Prima Cool | 64 000 | 1,96 % | 
 
 
 
 
 
 
