http://i.iinfo.cz/images/505/ftv-prima-tk-podzim-2012-1.jpg
:-D
Když to bude začínat v 21:30, tak to před půl jedenáctou neskončí, tak to jim určitě v tuhle noční hodinu bude dělat skvělá čísla. Začátek se kryje s Ordinací, kolik lidí se chce dívat na seriál až od druhé třetiny a oželet první čtvrthodinu?
A hlavně, tyhle změny na poslední chvíli.....kolik tištěných televizních programů to zaznamená? Budou lidé vědět, že 8. září od osmi neběží film Milý Johne, ale první díl Obchoďáku?
Nesouhlasím sice s ústupkem Cest domů, ty měly šanci Ordinaci trochu srazit a Obchoďák mohl směle porážet Gympl v pondělky a středy, ale tohle taky není vyloženě špatný krok. Co jsou nejsledovanější pořady v Česku? Tyhle původní pseudotelenovely. Ty ale běží vždycky od osmi. Tak proč je nenabídnout i později večer a neposichrovat si tím i večerní vysílání. Nevidím to vyloženě jako špatný krok, je to risk, ale může to zase změnit dlouholetej systém komerčního prime timu, který od roku 2004 nastolila Prima, a kterej hlavně mužské diváky neskutečně vytáčí - všední dny patří od osmi vždy původním telenovelám po dvou dílech za týden. Uvidíme...
mě to třeba nevadí já seriály jako ulice, ordinace, redakce, comeback,aféry sleduju taky a na Obchodaka se díky Ondrovi Sokolovi také podívám.
Ony ty seriály jsou docela zajímavé a není to jak ty opravdové telenovely, co např.běží na barrandově odpoledne a ráno.
Co je pro mě nepovedená telenovela jsou zázraky života a cesty domů, to je pro mě fakt nuda a to jsem viděl cca 20.minut ze 2 dílů, na to bych se nepodíval nikdy více.
Myslím si, že všechny tyhle seriály jsou naprosto stejné nesmysly. Obchoďáku sice taky dávám šanci, točí se v exteriéru a různé obchody a příběhy jejich lidí mohou nabízet zajímavou podívanou, ale podle mě to nakonec stejně zase sklouzne do toho stejného českého odpadu, na jaký jsme zvyklí, a ani skvělý Ondra Sokol to podle mě nezachrání.
Osobně jsem sledoval jen čtyři nekonečné české seriály. Jako malý Život na zámku, který byl ještě točen tou poctivou cestou, pak Pojišťovnu štěstí 1, protože to byl první velký seriál Novy, kterou jsme prostě všichni sledovali jako lídra trhu, pak Rodinná pouta a VKV, protože to byla první ryze česká telenovela, kterou sledovala celá republika a pak jsem ještě sledoval Ošklivku Katku, protože ač se jedná o telenovelu, originální kolumbijská a potažmo americká verze jasně naznačily, že jde spíš o sitcom a to hodně povedený. Zbytek už mě nechal chladným a doufám, že od toho naše televize všechny časem opustí. Všeho pomálu. Jsou sice žánry, které nezestárnou, staré filmy a seriály jsou pro starší lidi nostalgií, velké reality show běží tak dvakrát do roka a lidi je houfně sledují, protože se vysílají takhle málo, ale těch našich telenovel je všude taková kupa, že už se to zákonitě musí začít všem přejídat.
Horká krev porpadává? a ty jako žiješ kde? jediný seriál, který na Slovensku propadává, je Pod povrchem na JOJ, který v počtu diváků 12+ poráží dokonce Sultán na Doma, který v 12+ pod 20% prakticky neklesá
jenom 1. epizoda Pod povrchem dokázala uhrát v 12-54 i tak dost vlažných 25%, další 2 epizody klesli na 17% (Horká krev proti tomu 2x32%) a čtvrtá, i když Horká krev trochu stratila (28%) na Sultánovi, který na Doma právě finišuje (mimochodem s odstupem ani ne 2 měsíců po Turecku), klesla ještě víc na 16%
průměr Markízy v 12-54 je aktuálně kolem 29%, JOjky kolem 21%
takže ty své výmysly piš leda tak na webu Primy
Ach jo, zase si tu někdo plete pojmy a dojmy. V Česku NIKDY žádná telenovela nevznikla a to, co Vy a ostatní tady označujete za telenovely, k nim má asi tak daleko, jako dechovka k rapu. Konkrétně VKV/Rodinná pouta byla rodinná sága s příměsí soap opery. A Ošklivkla Katka, ač inspirovaná telenovelou, vlastně také telenovelou nebyla, byl to jakýsi pokus o romanticko-komediální seriál, něco jako Ally McBeal, akorát krotší (což IMHO byla největší chyba toho seriálu). A podobně bych mohl pokračovat i u jiných českých seriálů, ale nebudu vás dál nudit.
je to člověk, který na takovém místě nemá co dělat, TV vubec nerozumí
bohužel, opět taky Primu dost ztrapnil, protože pro M&M udělal ještě před tímhle programovým fiaskem velkohubý rozhovor, ve kterém tvrdí, že "Nova je za lídra považována neprávem" a oháněl se silným podzimným schéma a bla bla bla
dnes se ukazuje, že nejlepší bude, když celý Vladyka začne běhat leda tak po kanálech
Vladyka není žádný zázrak. Program neumí dělat jako celek. Vesměs nijak nepřekopává slabá místa a schéma nechává pořád stejné (za to by dokázal brát peníze každý). Jeho práce je ale vidět v takových zvláštních až násilných krocích - viz den s Waltem Disneyem, nebo nechat celou neděli vlastní tvorbě, kdy dopoledně běžely reprízy Žen na cestách, Ano, šéfe, odpoledne pak po Partii a Receptáři Ital v kuchyni... A všechno se stejně zrušilo. Tohle je o ničem, chce to udělat stabilní a zajímavé schéma od rána do večera a vyťukat slabá místa. On buď nedělá nic a nebo kompletně překope určitý den (skutečně je hodně ujetý na neděle, všimněte si).
Chápu, že se snaží a že ne všechno mu vedení Primy dovolí, ale přijde mi, že člověk, který měl na starosti Evropu 2, nemůže sestavovat program televize. Připravím schéma, zvážím všechny možnosti a za ním si stojím, ať to dopadne, jak to dopadne. Prostě jednou se bude tohle vysílat v úterý v osm a tohle ve čtvrtek v devět a po sezóně uvidíme, jestli to tak necháme, nebo uděláme další změny. Ale tohle hektické přehazování z jednoho dne na druhý a do jiných časů je prostě takové neuvážené hala bala, kdy mi přijde, že ani Prima neví co dělá. Jen aby to někde skončilo. Za ulítlost pak považuju páteční prime time, kdy si mysleli, že silné tváře dokáží narušit monopol ČT v tento den. Že je ale každý formát jiný a pro jiného diváka, který je navíc v pátek dost specifický, to jim je už jedno. Udělám pátek s našimi nejoblíbenějšími moderátory a ono to vyjde. Blbost.
Každopádně jak jsem psal výše, výhodou je to, že ten seriál zkusí zabojovat o diváky v pozdním čase a je tak reálná možnost, že se tyhle telenovely budou dekovat z osmé hodiny. A pokud se to povede, tak za to budeme panu Vladykovi ještě všichni vděční! Takže naopak držme Primě v tomhle palce!
Tak to se v tom kanále může potkat s Ruzek, protože ta taky, na co sáhne a co přivleče do Novy, tak to těžce propadne. Ta je pro Novu katastrofou a jsem zvědav, kdy si tam toho konečně všimnou. Téměř desetiprocentní propad sledovanosti zřejmě pořád není dostatečnou výstrahou. Nakonec tam sebou do toho kanálu můžou sebou vzít i Sidovského, ten taky nic moc. Tady zřejmě není v současné době člověk, který by uměl dobře programovat tv obsah.
Člověk, který moderoval, pracoval, nebo jinak spolupracoval s Evropou 2 je zákonitě na h...o. Evropu 2 poslouchají jen lidi, kterým je úplně putna, co tam kvákají a co ( a hlavně jak dlouho !!!) tam hrají, hlavně, že sou slyšet synťáky a něco je slyšet. Jinak v tomhle čase Obchoďák spíš zapadne, protože Růžovkáři z Novy už nepřepnou na nic jinýho a obvykle to tak je.
To zas není pravda. Evropa 2 je naše nejlepší rádio, protože jako jedno z mála hraje aktuální hudební tvorbu. Většina dalších českých rádií se orientuje na starší tvorbu. Na světě absolutní unikát a výsměch. Kéž by tu bylo víc Evrop 2, protože mladí nechtějí poslouchat Zagorovou, ale současnou muziku.
Evropa 2 že je nejlepší rádio? Proboha.
Aktuální tvorbu možná hraje, ale dokola pořád to samé, desetkrát za den. Absolutně ignoruje opravdu moderní a současnou hudbu, která se hraje ve světě, a pořád tam cpe sračky typu Rihanna. Ale že existují jiní, hodnotnější a zajímavější interpreti, kteří v zahraničí dobývají hitparády, to na slavné Evropě 2 ignorují.
Pusťte si třeba BBC Radio 1, to je moderní a současné rádio. V ČR je jediné moderní a současné rádio pražské Expresradio. Evropa 2 je shit, stejně jako 99 % dalších českých stanic.
A už vůbec nejhorší na tom je, že v našich rádiích je považováno za naprostý nesmysl, nasadit více Evropskou tvorbu. Protože to přeci nepřichází v úvahu, že by byla skladba v jiném jazyce než českém, slovenském, anglickém (a to se ještě někteří opovažují nazývat Evropa 2, to spíš už více Amerika 2) ! Navíc ani ta československá kolonka není až tak v pořádku, když tu jsou samé protlačované showbyznysové hvězdičky, ale to je tak asi bohužel skoro všude. Občas si nejsem jistý jestli už nepatříme Americe, že to je pro mnoho mladých lidí země snů.
Taky nechápu ignoraci evropský tvorby. Když jsem například před pár lety slyšel na Eurovizi estonské Urban Symphony, tak jsem jen zíral s otevřenou pusou a říkal si, proč se tady sakra tohle nehraje? Jenže víte jak, naše rádia ovládají nahrávací společnosti a ona to je všechno v tom hudebním byznysu jedna velká pakáž a mafie. Ale jak říkám, radši moderní US Evropu 2, než Frekvenci 1 či Impuls s vykopávkama.
Teď jsem si pustil Prostřeno (z ryze geografických důvodů) a jak se tam střídají záběry kamer, tak je to přímo hnus a blemc. Jeden záběr ostrý, druhý mazanice (nemysím srovnání s nějakým HD, ale čistě SD mezi sebou z různých kamer). Za toto by měl kameraman dostat padáka a skoro to tak vypadá, že tam to červené víno chlastal s nima a nějak mu to pak přestalo ostřit!