Pokud chce být Prima naší komerční dvojkou (včera jsem si všiml, že už malinko zvedli svůj průměrný bitrate na Prima HD), tak by odpolední krátké zprávy měly být tak trochu samozřejmost. Spíše by mě zajímala ta nová chystaná Talk show Leoše Mareše (na Primě už diváky masírují) Od 14. srpna - celkem by mě to zajímalo, poněvadž už o tom Leoš hovořil dávno jako o svém snu....:-)
Přesněji řečeno Prima je komerční dvojkou. Obecně je naštěstí až TROJKOU a ČT1 si udržuje bezpečný náskok před Primou (Family)....
Jo a vzhledem k tomu že se inzerenti postupně vracejí na Novu, nebude to s těmi příjmy Primy z inzerce tak skvělé jako teď. A určitě víš že od září si uloupne z reklamních příjmů o 1% víc TV :-)
tak CT 1 je davno dvojkou, co se tyce podilu ve sledovanosti. az tady budou vysledky za minuly tyden pujde jasne videt, ze treba v prime time je rozdil mezi CT 1 a Primou celych 6%. samozrejme komercni dvojka je Prima. a to super financne narocne, nejrevolucnejsi schema Primy asi neni tak neprustrelne, kdyz odchazi Vladyka! uvidime zitra! CT predstavi podzimni schema.
Ale to tvrdí měsíc co měsíc pouze zástupci Novy, že se inzerenti vrací, ale pak se vždycky s měsíčními a čtvrtletními uzávěrkami ukáže, že to nebyla pravda. Ano, jistý mírný tu je, ale nejedná se o žádný houf, ale jednotky inzerentů, co podepsali smlouvy a to taky jen proto, že Nova před prázdninami šla podstatně s cenami dolů.
Ano, odpověděl jsi správně Pavlíku - nevíš. Ostatně, ty vlastně nevíš vůbec nic. Ale chápu, že to není tvůj problém, jak se bude nebo nebude Nově po vykopnutí rumunského taťky dařit, ty teď máš jedinou starost, jestli si tě vezme sebou zpátky sebou do Rumunska, abys mu mohl pořád vyškrabávat tu špínu z meziprstí.
Tak když nevíš, Pavlíku, tak já, jako kamarád, ti to prozradím, asi už na tebe bylo příliš duševně náročné číst celou tu zprávu až do konce, viď?
Takže: CME v pololetí prohloubila ztrátu po zdanění na 150,1 milionu dolarů (2,9 miliardy Kč). Ztráta byla čtrnáctkrát vyšší než o rok dříve. O více než 16 procent na 317,3 milionu dolarů klesly výnosy.
To že prozatím je Prima nejvýdělečnějším médiem v zemi jí nikdo nebere, nicméně veškerá sláva netrvá věčně a inzerent není úplný diletant, kterému by byla aktuální sledovanost zejména Primy Family u zadních partií těla, pokud Prima nezabere, tak tím nejvýdělečnějším brzy nebude.
Silný podzim má, to bezesporu ano, ale to je zatím silné jen na papíře, o tom jak některé nové pořady fungují se přesvědčíme ostatně už příští týden. :-)
Určitě, stačí vrátit název Deník a udělat Ranní deník, Polední deník, Odpolední deník, Zpravodajský deník v sedm večer a Večerní deník v noci. Pořešeno, krátké stručné a jasné zprávy. Žádný zvířata a bl.bosti. Jenže to by z Primy museli vyletět diletanti jako Vaníček, Hauptfógl a další homosexuální nuly.
Kdyby současné studio existovalo, tak zkoušejí v něm, ne na klíčovačce. Jenže i zprávy běží naklíčované, takže si myslím, že studio už neexistuje a klíčuje se jen obraz toho původního (všimněte si, že na obrazovkách už se neobjevují příspěvky), a vedle se staví nové - nejspíš virtuální.
Pokud jde o trendy, tak dnes jsou v módě velká reálná studia. Jenže na to na Primě není místo, takže virtuálka může být řešením.
Newsroom samozřejmě stále stojí, možná jen chtějí vysílat odpolední zprávy virtuálně. Za to bych jim nakopal zadek. Ještě ať tam hoděj úplně jinou grafiku než u večerních a máme luxusní guláš. Proboha, jednotlivé relace můžou měnit barvama, jako se to děje třeba Zprávy - Krimi plus dříve - VIP a není potřeba vymýšlet bl.bosti. Hlavně to přece musí mít nějakou kontinuitu a jednotlivej vizuál. Takže to že zkoušej na klíčovacím prostředí je doufám jen nějakej jejich interní důvod, ale odpolední zprávy poběží normoš z newsroomu.
Pechy ale zase si vem, že třeba v Rakousku vysílají televize maximálně 15minutové večerní zprávy a pak už jede jiný program. Málokterý národ se tak vyžívá ve zprávách jako my. To asi proto, že nemáme gule na to, abysme něco změnili a baví nás kritizovat vládu a ostatní v pohodlí gauče s mastným tílkem od klobásy a dvanáctkou v ruce.