 
Bráno pohledem Primy, čím více lidí, tím více reklamy. A peníze od zadavatelů se sypou. To není totiž streamovaci služba, ale nosič reklamy...
Náhled jako v zahraničí před XX lety, jenže oni na to společně (vysilatel i diváci) přišli, že takhle ne. Takovou službu by jim v cizině otloukli o hlavu, tady si "primaci" mnou ruce, že mají něco "zadarmo"... 
 
Neměl jsem na mysli ani tak použitelnost té "free" varianty, ale naopak to, že když si zvážím, co dostane zákazník navíc za těch 99 nebo 149 Kč měsíčně, tak mi to přijde, jazykem oblíbeného úsloví, sakra málo muziky za dost peněz. A zejména ti, kdo byli donedávna zvyklí platit 299 Kč za půl roku, se musejí zcela oprávněně ptát, jestli je ta nová verze opravdu o tolik lepší, aby za ni platili trojnásobek.
 
Ono platit Primě za odstranění reklamy 149,- , když u některých operátorů to lze pořídit jako příplatkovou službu k nabídce operátora za daleko méně (např. Sledování TV za 69,-) mi opravdu nepřijde jako dobrý obchod. Přidám si dalších pár korun a mám SkyShowtime, pokud bych chtěl jen streamovaci službu a nechtěl platit žádnému operátorovi...