Je jasné že když už je digitál skoro všude, že budou procenta přibývat tv které v analogu nebyly, já osobně co mám od dubna stb, tak nejvíc sleduji Primu COOL
Termín "téměř stejná sledovanost" je velmi relativní a matoucí, protože je to potřeba porovnat s celkovým procentem sledovanosti. Z těch tří televizí má v kategorii 15-54 Barrandov sledovanost nejnižší 3.28 (15-54) při celkové 3.81 (15+), kdežto Nova Cinema 3.54-2.88 a Prima Cool 3.39-2.34. To, že Barrandov oslovuje i diváka seniorského věku je pochopitelné, protože je plnoformátovou televizí se zacílením právě na diváka 55+. Ekonomicky silnější skupina 15-54 je doménou Novy. Nova Cinema a Prima Cool jsou tematické televize, se zaměřením na diváka mohom mladšího, cca do 35 let.
Konečně ATO zvěřejnila sledovanost podle věkových kategorií i dalších stanic mimo analogovou 4. Takže je nádherně vidět, že sledovanost Novy Cinemy, Barrandova i Coolu je v kategorii 15-54 let téměř stejná. Jenže Barrandov navíc dokáže oslovit i skupinu diváků nad 55 let a především za ni inkasovat peníze za inzerci.