Proč bohužel? Divákovi je to jedno, z kterýho "volnýho" kanálu to sleduje, naopak je dobře že státní televize nevyhazuje prachy za produkty, které zaplatí komerce! Druhá věc je, jak se to pozná v hospodaření ČT, která pořád křičí o větší prachy. Česká televize by měla mít jenom jeden zpravodajskej kanál a hotovo!
Nemyslím, že by to muselo být přerušené reklamou, má to příliš krátkou stopáž na to, aby mohla být reklama uvnitř. Reklamou nejsou přerušovány ani Futurama, ani Family Guy (Griffinovi).
A až si Nova usmyslí že je výhodné rozjet vlastní zpravodajská kanál, měla by ČT zrušit i tu ČT24 že?
Vždycky budu radši když dobré pořady bude vysílat ČT než komerční kanály, kde neustále otravují reklamní bloky a obzvlášť na Primě je reklama extra výživná (prášky, kosmetika, šampóny, pasty, vložky,...)
Ano reklamy jsou opravdu protivné, ale bohužel na ČT jsou taky a není jich o tolik méně, než se nás snaží přesvědčit. Na ČT spoustu času vyplňují tzv. reklamní pořady (typu Eva a Vašek), které se do reklamního času nepočítají. Jediný rozdíl je, že nerozdělují filmy reklamními přestávkami. Mimochodem, někdy u dlouhého filmu reklamní přestávku ocením, můžu si odskočit, aniž o něco přijdu. Prostě ČT je taková veliká past na prachy a zvláště teď v době krize a nedostatku prostředků je zbytečné do ní cpát tolik prachů.
Teleshoping je na všech kanálech, nejen na ČT. ČT může vysílat reklamu pouze 1% vysílacího času (nejsem si jist jestli už to dokonce nesnížili na 0,75%) Komerční televize vysílají tolik reklam kolik prodají, takže objem inzerce je nesrovnávatelný.
Jo, ovsem kdyz jede teleshopingovy blok, pak reklamni blok a zase teleshopingovy blok, ono uz se to tem obvyklym reklamnim blokum na nove/prime vic nez vyrovna.
Nesliboval někdo, že když se zvýší koncesionářské výpalné, tak z ČT zmizí reklama? Zatím je výpalné vyšší a reklama pořád, tak je asi někde něco špatně...
On v té době taky někdo sliboval, že se začátkem digitalizace se najednou vynoří hromada televizí, které budou vytvářet konkurenci. Digitalizace se zasekla, tak inzerenti nesmí zůstat na holičkách cenovým rozmarům dominatního mastodonta (Nově).
Vytvoření nových TV nemůže nikdo slibovat, protože to je věcí soukromých subjektů jestli TV vytvoří nebo ne. Ale odstranit reklamu z ČT, to už je slib jasně daný. Navíc napřed musí ta reklama z ČT zmizet a až teprve potom mohou ty nové TV vznikat. A pokud to chce někdo spojovat, tak OK - nové TV nejsou, reklama na ČT zůstala, tak ať se to koncesionářské výpalné pěkně vrátí na dřívější hodnotu.
To byla idea. Bude hodně televizí, reklama na ČT by překážela trhu. Trh (inzerenti) se ozval, že televize nejsou a do chřtánu monopolu (Novy) se jim nechce. Jinak pro uklidnění z té reklamy nejdou peníze na provoz ČT ale na zvláštní účet pro digitalizaci, pod dohledem vlády (či koho), takže to je zase jiná hromádka. A ještě zvyšování poplatku je také odrazem všeobecné inflace, takže ať s reklamou nebo bez je zvýšení jednou za čas nutné.
Část z těch peněz jde na podporu DVB-T (což je teda taky lumpárna, protože správně by to mělo jít na podporu celého DVB segmentu a nikoliv jenom toho terestriálního), část na rozvoj kinematografie a zbytek zůstane v ČT.
Inflaci sem netahejte, protože ČT nikde žádnou inflační doložku nemá a nikde neplatí, že se ceny zvedají automaticky dle míry inflace (mohou se zvednout, ale taky nemusí).
A na komerčních televizích jsou také pravidla. Tuším, že pořady do 25 minut reklamou rozdělit nesmí. A také musejí jít podle programu i když se někdy pořady zdrží. Jinak česká televize má m.j. v pravidlech: "Česká televize nesmí do vysílání zařazovat reklamu a teleshopping s výjimkou reklamy zařazované do vysílání programu v přímém spojení s vysíláním sportovní či kulturní události, je-li vysílání takové reklamy nezbytnou podmínkou k získání práv k televiznímu vysílání sportovní nebo kulturní události." Takže i tam se mnoho příležitostí najde!
i na ČT tohle umí trošku obejít, stačí rozdělit pořad na dva díly a pak je zařadit krátce za sebe, jinak stále zastávám názor, že by na ČT měla reklama (i ten teleshoping) zůstat, peníze by jako teď měly jít do kinematografie atd. využití pro tyto peníze se vždycky najde, jediní kdo neradi vidí reklamu na ČT jsou komerční TV, protože ty jejich telenovely a seriály by bez reklamy nepřežily (osobně se na některé seriály dívám)
volnýho, jestli sis nevšimnul tak polovina republiky (velká část Moravy) digitální signál nemá a min do roku 2011 mít nebude. Tak jak volný je prima cool mi řekni. Ano, po zakoupení satelitního příjmače.