Vlákno názorů k článku Prima loni vygenerovala rekordní zisk. Dařilo se jí podobně jako před ekonomickou krizí od Katoda - Tak to jsem rád.:-) Opravdu by mne mrzelo,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 6. 2012 8:50

    Katoda

    Tak to jsem rád.:-) Opravdu by mne mrzelo, kdybyste si na základě tohoto našeho vzájemného "výkladu názorů" myslel, že k vám chovám nějakou averzi. To určitě ne. Taky vám přeju pěkný den.

  • 1. 6. 2012 8:36

    David Tomek (neregistrovaný)

    Ono je také možné, že se člověk přesně nepochopí a potom z toho vzniká zbytečná malichernost a to by mi bylo opravdu líto, aby z tohoto důvodu vznikala nějáká oboustranná zloba. Já jsem Vás "doufám" pochopil, tak přeju hezký den.

  • 1. 6. 2012 7:55

    Katoda

    Tak ještě jednou, protože to napoprvé zřejmě nestačilo. Nesnažím se vám cíleně nadhodit sympatie ani k ČT (psal jsem ČT 2, ta jednička, pokud se kouknete je tam navíc - překlep) ani k Nově Cinema. Vy jste ale ty dvě stanice zrovna uvedl jako příklad, kde jsou občas pořady, které se vám líbí a já jsem je pak ve svém dalším příspěvku opět taky jako a pouze příklad uvedl. Nic víc, nic míň. Kdybyste uvedl jako příklad stanici ABC nebo XYZ, tak bych uvedl je. Ale vůbec jsem vás tímto neškatulkoval jako skalního Čétéčkáře nebo Cinemáka, to jste si zřejmě v rozčílení vydedukoval sám. Spíše škatulkujete vy mne, pane nestranný.
    Ano, vy se rád o svůj názor podělíte a jste rád, pokud s ním někdo sohlasí. Ale musí to být souhlas bezvýhradný. Pokud není, tak je zle.

  • 1. 6. 2012 7:37

    Katoda

    Tak nevím, s vámi je to asi vážně těžké. Vy v jednom příspěvku napíšete, že jsme tu od toho, abychom diskutovali a pokecali, abyste v dalším zase psal, že tu od toho abych diskutoval nejsem. A takhle si sám sobě odporujete ve více věcech.
    Za prvé se docela mýlíte v tom, že jste mi nesympatický. Naopak, sice vás osobně vůbec neznám, ale vaše komentáře mi většinou připadali vždy docela vtipné a rád jsem je četl už z toho důvodu, že většinou byly pozitivní.
    Teď jste napsal komentář, který zrovna zas tak pozitivní nebyl a já s ním celkem i souhlasím v tom, že z vašeho pohledu pro vás program Primy není už tak atraktivní jako před rokem. To je možné, ostatně mám stejné pocity a také se na Primu už tolik nedívám jako dřív. Ale ani Tomek ani Katoda nejsou středobodem vesmíru, aby se program musel dělat jen jim přesně na míru. Snažil jsem se vám vysvětlit, že každý divák má prostě trošku jiný vkus a jiné zájmy a pro televizi komerční je prostě důležitá sledovanost, protože z toho má prachy. A když ji ta sledovanost zatím rok co rok roste, tak to asi zas tak špatně nedělá, i když se to zrovna nám dvěma nelíbí. Někdo jiný je s tím programem ale zřejmě spokojený, když se nabalují další diváci.
    I když říct, že se mi ten program "nelíbí" není zcela přesné. Mě je to prostě jedno, protože dneska je už takový výběr televizních stanic, že když není něco ke koukání na jednom programu, najdu si to na jiném.
    Takže, abych to sesumíroval - kritika Davida Tomka programu Primy z pohledu Davida Tomka je v pořádku. Jediné, co se mi tam nelíbilo a co mě vlastně donutilo k reakci byla poznámka, že tak jako to vidí David Tomek to musí vidět každý "objektivní a nezaujatý divák". Nemusí.

    To, že se necháte "psychicky rozhodit", když s vámi někdo úplně do puntíku nesouhlasí je váš problém, za to já nemůžu a nebylo to mým cílem.

  • 31. 5. 2012 23:34

    David Tomek (neregistrovaný)

    Jojo. To by potom měl stejný jako Josef Pepi Rössler, co má nože co přeříznou i Alcatraz.

  • 31. 5. 2012 23:22

    Libor Zapletal (neregistrovaný)

    Asi ses málo natřásal :-DA víš že si Horst objednal novou naušnici?

  • 31. 5. 2012 23:13

    David Tomek (neregistrovaný)

    Ale to je dobrý! Asi před dvěma lety mě holky namalovaly, nějáký šaty, jako kozy vycpávky a tancoval jsem před hospodou jak devadesátikilová mamina, jenže to je trošku jinej tanec. :-D Tak jdu na chvilku usnout do vany a potom se sem ještě juknu na midnight článek o tom jak IronMan spustí Pohodu. Doufám, že spíše platí, že to bude pro mladého diváka než doslova "pro děti" i když děti maji vlastně taky rádi Horsta s hrncema.

  • 31. 5. 2012 22:54

    Libor Zapletal (neregistrovaný)

    Jeden profesor nám říkal,že život je jeden velký tanec a proto je nejlepší se jím protančit.

  • 31. 5. 2012 22:45

    David Tomek (neregistrovaný)

    Víš, co? Ale jako fakt to tak beru! Kolikrát si pro sebe říkám, kdyby mě ten dotyčnej znal fakt vážně. Co ti mám povídat, takovej hodnej trouba. Představ si člověka, který stále na každého působí z dobrou náladou, je ke každému vstřícný i přes to, že ví, že z toho bude mít hovno, nikdy nedává najevo své problémy. Věřil by tomu někdo, že takovej blbec je? Je... Jsem to já. Všude se snažíš udělat show, aby si kolem sebe vytvořil dobrou náladu a při tom ve skutečnosti, je ti ještě líp než s rodinou, pěkně s pejsanama v lese a úsměv na tváři nehrozí. No to sem nepatří, ale musel sem ti na to něco napsat. Jinak dík za koment, fakt potěšil. :-)

  • 31. 5. 2012 22:34

    Libor Zapletal (neregistrovaný)

    Víc co je nejlepší?Že to všechno bereš s humorem,no a tak to má být.

  • 31. 5. 2012 22:34

    David Tomek (neregistrovaný)

    Chtěl jsem sámo napsat znepřátelil, ještě tohle a Katoda by mě zas dal. :-) Já si to po sobě nečtu, nechci působit zase moc inteligentně, to pak člověk vypadá jak blb.

  • 31. 5. 2012 22:04

    David Tomek (neregistrovaný)

    Já se kolikrát takhle začnu soustředit a ona z toho pak vždycky vznikne nějáká píčovina. No né, teď vážně. Copak jsem toho tolik řekl, že ten letošní Prima program stojí za hovno? Tak jasně, že je to můj názor, ale já proti Primě přeci nejsem vůbec zaujatý. Mimochodem dobré přátelé kolikrát dělají i odlišné názory na věc, tak doufám, že jsem si tu žádného skalního fandu Primy nezpřátelil, to by mě mrzelo. Jako fakt... Do prdele, teď sem ale fakt nervózní. Už je tu Chocholoušek. :-D

  • 31. 5. 2012 21:48

    David Tomek (neregistrovaný)

    Odpoledne jsem byl pouze s naší fenkou na procházce. Víte, co mě tohle vůbec nebaví. Vy tu nejste od toho, aby ste s někým diskutoval. Jestli Vám mohu sdělit svůj názor, tak to vidím takto: Především tu nejste, aby ste s někým diskutoval, ale já jsem Vám nesympatický (což je samozřejmě vaše právo) a vystupujete tu jako ohromně moudrý člověk, který dobře ví, co jak myslím, ale na spojení určitých slov se mě snažíte zesměšnit. Když vás to baví, tak prosím. Je mi to úplně jedno. No trošku lžu, protože mě to najednu stranu mrzí. Pokud ste někdy sledoval mé komentáře, tak jistě dobře víte, že jsem tu jeden s posledních co na něco nadává. Podívejte se někdy pod článek na reakce pisatelů, osmdesát procent je v jakémkoliv tématu s čímkoliv nespokojena (to je určitě dobře a fóra jsou od toho, aby každý vyjádřil svou nespokojenost s dotyčnou věcí). Na mou obhajobu musím říct, že jsem jeden z mála, co např. pochválil letní schéma Barrandova od jiných free televizí, co sleduje stále Události ČT i po velkém negativním ohlasu (každého věc názoru), nemám potřebu vše mě nesympatické odsuzovat a vždy tu radši pochválím jakoukoliv viditelnou změnu nad vším, co jsem třeba v minulosti nemusel. Je tu spousta diskutujících (kteří mě osobně jsou třeba sympatičtí, ale jejich odezvy na většinu událostí jsou téměř vždy negativní) a na ně ste nikdy nereagoval slovy, že jsou třeba ostatní skupiny lidí, kterým se to líbí. Já jsem se dotkl Primy, u které osobně vidím stále menší investice do programu, což mě k jejich výdělku samozřejmě mrzí a vy hned na mě reagujete. Musím říct, že máte velmi dobrou taktiku, rozhodit mě na "krásně zabalených moudrých myšlenkách naprosto nesouvysejících s mým komentářem" které s tím bohužel nijak nesouvisí a vyhledávat si k tomu mé texty, které s chutí zabalíte do svých mouder. Celé je to přitom naprosto o ničem a pokud vám jde o to, mít poslední slovo o tom jak Vám má reakce připadá směšná, můžu vám slíbit, že už reagovat nebudu. Jen prosím všichni co tuto naprosto nezáživnou výměnu názoru na sebezesměšnění čtou, ať si přečtou, co jsem měl původně na mysli s mou kritikou na současný program celé Primy myslel, ale jestli z toho někde pramení má neobjektivnost nebo neopodstatněná kritika vůči Primě. Rád bych se vyjádřil ke konkrétní věci a neřešil tu zbytečné psychologické rozbory vyjádření se. Mimochodem jsem si všiml, že reagujete téměř vždy pouze na dotyčného, který vyjádří výtku k Primě. Náhoda? Já podle vás nejsem objektivní? Rozborem vět, které si poskládáte k vaší líbivosti se mě snažíte dostat, nicméně vy jste, dle mého názoru neobjektivní po přečtení jakýchkoliv vašich starších komentářů ke každému, kdo se něčím dotkl Primy. Jestli chcete, nechám Vám to poslední slovo, ať je jakékoliv. Jen chci nakonec říct, že mě to vaše "psychicky mě rozhodit" mrzí, možná by se vám to i povedlo, ale mě nikdy tyhle zbytečné "boje" nebaví.

  • 31. 5. 2012 20:54

    Katoda

    No ale teď už je ten příspěvek od vás opravdu legrační.:-) Dle čeho STÁLE přicházím, že se vám líbí ČT a nova Cinema? Ale vždyť takhle, jak jste si to po svém vyložil, jsem to přece vůbec nenapsal. Jen jsem reagoval na váš předchozí příspěvek, kde jste zrovna ty dvě pochválil. Novu Cinemu za večerní program, ČT 2 za kvalitní filmy a dokumenty. Předpokládám, že když jste je pochválil, že se vám v tomhle směru líbí, že zrovna vysílají takový program, který se vám líbí. Stejně, jako jste tedy loni chválil Primu. Tak jsem je uvedl jako příklad, když jste zrovna je jako příkald uvedl vy. Napsal jsem, že to je v pořádku a napsal jsem to jen jednou. Tak jaké, že s tím STÁLE přicházím?

    A pokud jde o to zaštiťování se druhými a mluvení za celé skupiny lidí, tak si opravdu přečtěte, co jste psal vy a co já. Opravdu jsem to nebyl já, kdo tu psal, a ne jednou, "já a Luboš Kozák". A nebyl jsem to ani já, kdo psal "každý objektivní, jako já" nebo "to musí vidět každý nezaujatý". A vidíte, já si právě v tom, že si sám sobě přisuzujete objektivnost a tím pádem už předem odmítání jiného pohledu a názoru na věc myslím, že zrovna moc nezaujatý nejste.

    No, vzhledem k tomu, co jste napsal, tak předpokládám, že jste si už zřejmě skočil na pár orosených a psal jste to pod vlivem. Tak si jich ještě raději pár dejte, vyspěte se a až pak třeba zítra vystřízlívíte, tak mi snad osvětlíte váš myšlenkový pochod o "mé volbě, že chci hovořit za celé skupiny".

  • 31. 5. 2012 20:07

    David Tomek (neregistrovaný)

    Já se přidávám. Škatulkování nenávidím, a nevím proč se mi cíleně Katoda snažil nadhodit mé sympatie k čt1 (kterou já zrovna sleduji pomálu), nebo Cinemě. Pokud vidím ty velké rozdíly v PrimaGroup loni a letos, tak se rád o ten názor podělím a jsem pochopitelně rád, že jsem tu nebyl sám kdo to pozoruje a přihlásí se k tomu. Tím více mi reakce Katody přišla jako zaškatulkovaného Primáka mě dostat přes naprosto odlišné argumenty do nějákého samozesměšnění se nebo co. Já nevím, ale tohle mě nebaví. To je to samé, jak na těch odporných politických idnes, novinkách diskuzích atd. Jak je člověk nestranný a má k něčemo nějákou výtku, tak se z něj skalní příznivci určité politické strany snaží udělat bolševika nebo modrýho ptáka atd. Je to těžký. Asi je to fakt pro tyto diskuze snažší být tvrdým zastáncem např. Novy nebo Primy a natvrdle tu proti sobě věčně zbrojit. Ach jo...

  • 31. 5. 2012 19:46

    David Tomek (neregistrovaný)

    Ale no ták. Já nechci s nikým bojovat, to mě vůbec nebaví. Samozřejmě, že budu vždy psát za sebe (nejsem přeci tiskový mluvčí nějáké skupiny) a když někdo na projeví na něco stejný názor jako mám já, tak nevidím, v čem je toto nějáké zaštitování někým. Nevím, dle čeho stále přicházíte na to, že mě se líbí zrovna ČT1, Nova Cinema atd. Tomu nerozumím. Buďto se mi něco líbí, nebo něco ne. Připadá mi, že vždy jak mám něco proti Primě, tak mi tu nadhodíte, že se to jiným líbí a já že mám rád ČT1, Novu a nevím co ještě. Co sleduji, tak se takhle chová každý zaškatulkovaný fanoušek jedné či oné televize a po něčí kritice se toho druhého snaží roznést na naprosto odlišných argumentech. Tak mi máte alespoň připomenout, kdy jsem obhajoval ČT, Novu, Barrandov atd. Kdybych někdy stál vysloveně za nějákou televizí, tak bych snad nechválil Primu za spoustu věcí v loňském roce a um v určitých zábavných pořadech. Mimo jiné loňské sobotní filmy, Cool seriály, Survivor jsem také chválil. Já milý Katodo opravdu nepotřebuji nikým roznášet a názor budu tlumočit vždy pouze za sebe, jestli vy chcete hovořit za celé skupiny, tak je to přeci Vaše volba, ano ? :-)

  • 31. 5. 2012 19:03

    Katoda

    Ale kde, v kterém místě mé reakce, obhajuji Primu? Kde ji chválím? Nikde, jen jsem se podivil nad tím, jak se tu čas od času, tentokrát zrovna vy, objeví někdo, kdo začne hořekovat nad tím, že se ten či onen program zhoršil. Ale posuzujete to čistě jen ze svého subjektivního pohledu, a lacině se tu zaštiťujete Kozákem, že zrovna Prima zrovna nevysílá pořad, který vy byste chtěl vidět. A nějak odmítáte brát v potaz, že se to jiným líbit může. Stejně, jako se loni program líbil vám, ale nadávalí zase jiní. Jak posoudit kdo má pravdu? Nevím, zatím jediný možný ukazatel co je, tak je ta sledovanost a ta je letos o 3% vyšší než loni. Zřejmě se mnou nebudete souhlasit, ale já to beru tak, že i když se třebas i já na Primu dívám méně než loni, tak je přesto asi o 3% víc těch, kterým tento program sedl.
    Ano, jsme tu od toho, aby jsme si pokecali. Já nic nemám proti tomu, že vám líbí program ČT1 2, Nova Cinema a další, ani nic proti tomu, když napíšete, že teď vás zrovna moc program Primy nezajímá. Mě taky ne, a dívám se raději na Cinemax, Axn, Discovery, HBO, History atd.. Ale proč ten nářek? Přece stačí napsat, že ten a ten program se mi líbí víc než ten druhý. A ještě k tomu diskuzi omezova tím, že "každý objektivní jako se snažíte vy", to musí vidět stejně a tudíž, kdo to tak nevidí, se zkrátka objektivní být nesnaží a tudíž nemá pravdu a šmytec.

  • 31. 5. 2012 19:00

    bez přezdívky

    S tím škatulkováním od začátku nesouhlasím,kanál pro ženy kanál pro muže,kanál pro dámy,kanál pro děti,kanál pro teenagery,kanál bůh ví pro koho. Jsou to jen pitomosti,vždy se program vybírá podle atraktivnosti. Jinak souhlas s vámi.

  • 31. 5. 2012 18:21

    David Tomek (neregistrovaný)

    Milý Katodo. Napsal jste to krásně, ale opět od věci na naši kritiku. Právě proto, že nefandíme žádné z televizí a jsme vděčni za každý dobrý pořad kdekoliv, tak vidíme ten rozdíl u současného programu Primy a naopak každý menší pozitivní rozdíl v programu jiného programu. Stejně jako jsem dovedl pochválit loni Primu, tak ji letos dovedu pokárat. Barrandov, který mi s mnoha retro zábavama nebo čs. seriály byl proti srsti, tak si myslím, že bych se v létě (pokud budu doma) rád podíval na mnohem víc věcí než na hlavní Primu za poslední např. dva měsíce. Nova Cinema byl pro mě vždy zbytkový kanál, i když její např. dopolední program je otřesný, večer se tam objevuje spousta zajímavých filmů oproti dřívějšku, kdy to byl děs. Na Čt2 vidím velké zlepšení v množství dokumentů i kvalitních filmů. Na ČtJedničce je třeba spousta zajímavých soutěží, které vypadají po x letech stále jak z osmdesátých let a taky se mi to nelíbí. U Primy je mi v současné době zase jasný, že když se chopí nějáké show, tak ji udělají zřejmě v současné době nejlépe. Vždyť jsme tu přeci od toho, aby jsme si o tom pokecali a nesnažili se tu bojovat za nějáké logo jedné televize a manažerům té televize by jsme pak byli rozhodně pro prdel. Myslíte, že jsem snad já nebo Luboš Kozák někdy zde byl neprávem na straně nějákého určitého programu? Věřte mi, že je to, to poslední co by mě zajímalo. Nezlobte se, ale spíše mi připadáte vy, když se někdo dotkne čehokoliv na Primě, tak to začne obhajovat všelijakýma moudrama nebo smyslem televize, nebo celou řadou jiných zájmů mladých lidí ve volném čase atd. Opravdu nic ve zlém, ale nemyslíte, že jsme daleko nejednostranní.

  • 31. 5. 2012 17:47

    Katoda

    Tady je problém v tom, že se to škatulkuje na příznivce Primy a Novy, podobně jako na Slávisty a Sparty a sem tam se objeví nějaký fanoušek třebas Plzně nebo Liberce (Barrandova). Ale proč vás to tak moc žere? Chápu to u někoho, kdo je na té či oné televizi nějak hmotně zainteresován, ale vy se fakt chcete dívat jen na tu Primu nebo Novu, důležité je logo a ostatní televize vás nezajímají, ať vysílají co vysílají? Nechcete výběr jiných programů? Proč tolik chcete fandit zrovna Primě?

    Hlavní Prima ani Nova jako plnoformátové nebudou nikdy primárně zaměřené na mladé. Zvlášť dnes, když je doba už úplně jinde a především mladí lidé nestojí o pasívní zábavu, jako je sledování televize. Fakt si myslíte, že zrovna teenageři jsou skupina, kteří chtějí denně sedět večer doma u televize?
    Ono, když se podíváte na výsledky sledovanosti těch seriálů (HIMYM, Bing Bang), tak ty premiéry mají u té skupiny jen o málo vyšší sledovanost než reprízy. Protože ten teenager se na tu televizi nedívá pravidelně, ale nahodile, takže leckdy je pro něj ta repríza vlastně premiérou. U těch seriálu to navíc nevadí, když nějaký díl uteče a koukáte napřeskáčku. S největší pravděpodobností to už ale stejně viděli někde na internetu.
    Teenagři navíc taky nejsou jediná divácká skupina, dejte taky šanci si vybrat i střední generaci i seniorům. Ti tráví u televize přece jen o něco více času než mladí.

    Já váš soukromý názor beru, ale příliš nerozumím tomu, proč zrovna vás to tak žere. Myslel jsem, že mnohem raději než u té televize si dáte pivko s kamarády v hospodě nebo opečete špekáček na zahradě nad ohýnkem. Mě třeba vůbec nezajímá Óčko. No a co? Tak mám tu bědovat? Proč tolik pesimismu? Lepší je být naladěn pozitivně a kdyby náhodou odvysílali něco, co by se mi líbilo, tak je rád pochválím. Ale chápu, že nadávání na cokoliv je zřejmě naším národním sportem.

    Televizím, stejně jako jakýmkoliv jiným firmám, vládnou ekonomové a ty zajímají jen čísla. A pokud Prima generuje zisk a sledovanost ji každoročně roste, tak si tam holt budou myslet, že to dělají správně a i když se vám to nebude líbit, tak jim nejspíš opravdu bude jedno, že se zrovna netrefili do diváckého vkusu Tomka nebo Kozáka. Ale ono to fakt v dnešní době pro diváky není o logu v rohu obrazovky. Pomalu ale jistě, vzhledem k tomu, kolik stanic je na výběr, to směřuje k tomu, aby si divák sestavoval svůj program sám a koukal se na něj tehdy, když mu to vyhovuje. Já sám se prakticky dívám na "živé" vysílání jen v případě sportovních přenosů, všechno ostatní jde u mne ze záznamu.

  • 31. 5. 2012 16:03

    David Tomek (neregistrovaný)

    Tohle přeci není reakce na naši kritiku. To je úplně jiný pohled na věc a hlavně to nejsou nářky. Tam jde o velký rozdíl loňského programu s letošním. Kdyby na Coolu byl pouze dva, tři nové seriály, tak to samozřejmě bohatě stačí. Vždyť hlavní Prima už v hlavním čase nedává absolutně nic co by mladšího diváka přitáhlo. Dobrá (pondělní Partička), kde je ta Primy dravost. Vytratilo se úplně vše. Ať mi nikdo neříká, že mu vyhovuje ta dnešní Prima (oproti loňské) víc a vidí posun tv k lepšímu s kupou německých seriálu, Cestami domů, Krampolem, TopStar, Lescoutovou a když dopřejeme seniorům a vezmeme fakt, že Prima Family se bude do budoucna prezentovat jako kanál výhradně pro seniory s minimálním výrobním nákladem, tak tu maji mladí Cool. Pokud budeme mít skupinu teenagerů, kteří jsou dejme tomu denně večer doma a sledují svůj oblíbený Cool, myslíte, že je baví sledovat jeden, dva seriály od devíti hned po sobě (nic proti repríze např. v odpoledním čase) a nechtějí radši nějákou cool premiéru, ať už reality, seriál, prostě pořad, které bude mladého diváka bavit a nestačí mu, že si zapne každý den COOL a uvidí zase ten stejný seriál, TopGear co už viděl. Potom čtete o výdělcích Primy a připadá mi, že televizi v současné době už nejde ani o nové diváky, ani nabídnout mladým divákům Coolu něco super, jak tomu bylo z počátku a budou vyčkávat, dokud sledovanost alarmě nespadne a stačit jim současné výsledky. Jak psal Luboš Kozák, přesně dřívější chování Novy a dnes se bude muset Nova pořádně ohánět, aby neztratila své postavení na trhu. Je to fakt jen můj soukromý názor, pokud přiznivci Primy toto nevidí, tak musí být televize v sedmém nebi. Já si jen myslím, že čím větší má Prima obrat, tím víc kašle na diváka. I když se tomu share vůbec nedivím, když vidím jakékoliv výsledky sledovanosti. Ordinace, Cesty, pohádky, české stokrát vysílané seriály atd. Jen si utvrzuju svůj názor, že Prima tu rozhodně poroste, protože bude vysílat stále větší a větší kraviny a český divák jim odpoledne na Siskovi udělá i po desáté repríze taková čísla, že můžou být spokojeni. Potom samozřejmě, proč investovat do programu, když tohle divákovi stačí, ale já žádné takové televizi bohužel nemůžu fandit a tvrdit potom o ní, jak je moderní, dravá. Přesně kopie Novy před lety.

  • 31. 5. 2012 15:36

    Katoda

    Já nevím, ale mě tyto nářky vždycky přijdou hodně komické. Já teda, přiznám se, trávím času u televize poměrně hodně, ale zřejmě kam se na vás hrabu.:-) Dva, tři nové seriály, které stojí za to vám na jedné stanici nestačí? Já třeba na Primě sleduju jen Sběratele kostí, v pondělí mrknu na Pohlreicha, na Nově na NCIS, ve středu na Mentalistu, na Coolu na premiérový díl Simpsonů a Terra Novu, dále tu je pak AXN, na filmy mám HBO a Cinemaxy... a zdá se mi toho až až. Já jsem s tím, když je na jedné stanici jeden dva pořady týdně, maximálně spokojen. Když je jich víc, tak jsem spíš naštvaný, že to všechno sledovat prostě nestíhám.

  • 31. 5. 2012 14:41

    David Tomek (neregistrovaný)

    To je přesně můj názor. V téhle době prostě Primě jako televizi nemůžu fandit za to, co v současné době dávaj. Hlavní Prima nic, Cool dva, tři nové seriály, které stojí za to, Love (všiml jsem si) už také opakují v prime-timu stejné dokumenty).

  • 31. 5. 2012 13:58

    bez přezdívky

    Ani omylem,žádná gratulace, co je divákovi po finanční stránce hospodaření nějaké televize. Pro diváka je důležitý program,a ten s údajným ziskem nějak nekoresponduje.

  • 31. 5. 2012 11:09

    CCblue

    Tak k tomuhle se dá napsat "Gratulace na Palmovku" :-)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).