Je celkem zajímavé že vítězem letošních prázdnin je zrovna ČT2. Share ČT2 táhnou nahoru nejvíce dokumenty a Cimrmani. Uvidíme kdy TV managerům dojde že nemá smysl rozjíždět v DVB-T další odpadní kanály typu Prima Love nebo Family, Nova Doma,... které budou mít share 1-2%. Třeba v Polsku veřejnoprávní TV rozjela čistě dokumentární kanál a kdyby se toho nekdo chytil i u nás, bude mít u diváků větší úspěch než výše zmiňované odpady z dílny Primy a Novy. Navíc nabídne inzerentům zajímavou diváckou skupinu...
Vítězem letošních prázdnin je ČT2 proto, že cílové skupiny Nova Group a Prima Group jsou na prázdninách, zatímco důchodci sedí doma u televize :) (a tím se nechci nikoho dotknout, ale je prostě fakt, že důchodci nikam na dovolenou většinou necestují, tudíž v létě je jejich podíl na divácích větší = tudíž udělají větší share.....bože, nedej, aby byly volby někdy v srpnu :D )