Taky na ně čekáme. V oficiální tiskové zprávě se Nova pochlubila jenom čísly share, ale to nic nevypovídá o skutečném počtu diváků. Na přímý dotaz zatím nikdo z Novy nereagoval.
Spíš bych řekl naopak, z pohledu televize by měl být důležitý rating, protože cena reklamy se odvíjí od GRP, tj. čísla, jaký počet lidí relaci sledoval.
Share je jen takový dobrý oblbovák do PR tiskových zpráv, jakého úžasného podílu bylo dosaženo, ale jinak z toho nic není. 47 diváků ze sta určitě není pro zadavetele reklamy totéž, jako 470 tisíc z miliónu.
A nešlo by prosím zjistit sledovanost včerejšího Wipeoutu na Nově? Tn.cz se zase nemá k tomu, aby zobrazilo výsledky a na reality show webech pořad totálně sepsuli. Tak jsem zvědav. Podle mě to na originál ani zdaleka nemělo, ale zase taková tragédie, jak se říká, to nebyla. Škoda jen, že už všichni znají výsledky.
Však to je ten samý pořad. Akorát, že Barrandov vysílá nadabovaný originál a na Nově běží naše verze. Takže rozdíl v kvalitě je samozřejmě velký. Však Barrandov si všichni fanoušci reality show za Drtivou porážku a Pekelnou kuchyni cení. Je dobře, že aspoň ještě jedna televize kromě Coolu ukazuje českým divákům, jak vypadají kvalitní originální show ;)
Viděl jsem asi jen minutu a zrovna tam novácké celebritky lezli přes fackovací stěnu a padali do blata. Tedy zcela přesně totéž jako v Drtivé porážce na Barrandově ;-)