Jako je vtipný jak se strefuješ do Kina a Plusky. Ale asi ti nedochází že náklady na jejich provoz jsou minimální a to 1% co v průměru udělají vzaly právě Primě. Protože hlavní kanál TVB navyšuje sledovanost taky. Proto panuje na TVB spokojenost. A už jsem ti několikrát psal, že v roce 2016 se Kino i Pluska výrazně obmění, Fero na tom už maká :-)
To je hloupá argumentace tím, že náklady na provoz jsou minimální. Náklady na provoz u těchto kanálů tvoří náklady na nákup pořadů + náklady na šíření. Vzhledem k tomu, že obojí je v Muxu3, tak tyto náklady jsou u Primy i Barrandova stejné. Zbývají tak náklady na nákup pořadů, které se pak zpětně projeví ve sledovanosti. Podle mě Barrandov nemá nad čím jásat, protože sice udržuje nízké náklady na nákupy, ale díky tomu má tak mizernou sledovanost, že mu to sotva zaplatí to šíření. Pokud ji bude chtít zvednout, bude muset investovat - stejně jako Prima.
Jojo,ten tvůj Fero co s velkou slávou dotáhl partičku,aby jí po pár dílech zrušil?Reprízy partičky co beží na coolu dávají nějakých 150 000-200 000 diváků,to je pro Barrandov ohromný výsledek v jakémkoli čase.Jaké čísla pořad dělal na barrandově netuším,ale jsou 2 možnosti:bud podobná a barrandovu to nepochopitelně přijde málo,nebo výrazně nižší,což značí neschopnost barrandova své pořady zpropagovat.A nebo je to tím,že lidi co sledují pořady jako partička už barrandov dávno,ale dávno zavrhli,protože na stanici vysílající zacykleného Zemana nebo trapné křižovky s Cibulkou a podobně,prostě vysílat kvalitní věci nemůže....Barrandov jde do háje,i když si to Milda a spol neuvědomují nebo nechtějí přiznat....
1) Každý pořad který nebude vykazovat dobrou sledovanost je ohrožen. Tak to prostě v komerčních TV chodí.
2) U levného formátu se dá tolerovat nižší sledovanost. Ale když tvůrci chtějí ranec a přitom sledovanost pokulhává, musejí se uskromnit a nebo dostanou stopku.
3) O tom co se bude nebo nebude vysílat na jaře na TVB můžeme spekulovat, ale rozhodnuto není. A tyhle drby v bulvárech mají za úkol vylepšit vyjednávací pozici. Nic víc, nic míň.
Já bych Maxíka tak špatně neviděl. Sice tam budou vetšinou filmy co nedávno dávala furt dokola Nova, ale od kanálů jako Fanda, Smíchov, COOL kde má Tv problém s primetimem tak tady jdou aspoň kvalitní filmy nebo seroše. Zatim to není tak dobrý jako CINEMA ale věřim že Prima časem na Maxu ještě zabere.
vazeni, tohle neni max ani nahodou. je to prima 2. jako filmovy kanal se max oznavit neda ani nahodou! pokud chce byt max filmovym kanalem, mel by vysilat alespon vice nez 50% vysilaciho casu filmy. v nenolika dnech se vysila jen jeden film a je to navic odpoledni repriza. v poradku bylo i to, pokud by max vysilal minimum premier, ale hlavne, ze vysila spousty filmu. prima nam jen vesi bulikx na nos a to nemam rad. pokud ten kanal bude nekomu ukrajovat ze sledovanosti, tak to bude jen na ukor "hlavni" primy. chapu, ze skupina prima musi slapnout na podal.
hlavni prima je jediny kanal krome novy, kde zadavatele vysilaji svou reklamu, ale sledovanost je mizerna. hlavni prima se letos jen jednou v tydenni sledovanosti dokazala dostat pres 15%. navic chce od pristiho roku prodavat reklamu na mladsi. zatimco nova ma v mladsi cilove skupine podil na trhu vetsi nez ct1 a prima dohromady, prima je jen o necele procento vys nez ct1 a to jeste ne v kazdem tydnu. navic ct1 cili
na 15+. nechapu proc se prima porad snazi na hlavnim kanalu mirit na mladsi, kdyz k tomu ma cool a love. max je lzive propagovany kanal a spise zachranna akce skupiny prima.
dukazem, ze se prima snazi o sledovanost jak muze, je i to, ze pohadky a filmy nakoupene pro vanoce vysila uz v prubehu prosince a jeji hlavni tahak, prvni pohadku, kterou koprodukovala prima a navic velmi zdarilou, nebude vysilat o vanocich jako jeji vykladni skrin, ale uz na konci listopadu. v dobe kdy je jeste dostatek reklamy od zadavatelu. naprosto mimo realitu. na prime zrejme dela program nekdo z vratnice, protoze dat do tak sledovanych casu jako je 25. a 26.prosinec dobreho vojaka svejka je totalni amaterismus. kde je potom to cileni na mladsiho divaka. na prime porad nevedi, co chteji! chteji cilit na mladsi, ale pak daji svejka zrejme v nadeji,nze se celkove bude nekdo divat. mladi urcite ne. vanoce budou zase hlavne ve znameni ct 1, dale novy( na stedry vecer da tri bratry) a prima zase bude koukat, jak se ostatnim dari. i v mladsi cilovce.
O tom, že by Prima nasadila prémiovou pohádku a pak speciálně na ten večer prodávala reklamu nikdo nepsal. Samozřejmě, že se reklama prodává na mnoho měsíců dopředu a stejně tak je dost dobře dopředu známo, jak to bývá o Vánocích se sledovaností. Vyhrává ČT 1, pak o velký kus za nima je Nova a o ještě mnohem větší kus dál teprve Prima. Proto je taky i pravděpodobné, že si už dlouho dopředu nejspíš na Primě spočítali, že teď v předvánočním období udělají se Sedmero krkavci mnohem lepší rating než by kdy udělali o Vánocích, kde to bude na každém programu pohádka vedle pohádky, včetně několika premiérových.
Teď v pátek bude pro Krkavce možná konkurentem jen Dr. Martin, ale jinak nic.
tak to si nemyslim, ze by prima o vanocich nemohla s tou pohadkou zabodovat. minuly rok davala popelku a mela skoro 1,5 milionu divaku.
divaci se naucili prepinat. proto si myslim, ze pokud nova nasadi tri bratry primo proti nove pohadce ct, tak urcite vyhraje. ale spis si myslim, ze to daji az proti popelce. zpet k prime. prima svatecni program nemumi sestavit, nebere to jako prestizni zalezitost. i kdyz jsou vanoce reklame
slabe obdobi, snazi se televize napriklad i v nemecku nabidnout pritazlivy
program v podobe nove domaci tvorby, nebo zahranicniho blockbusteru
a k tomu flimovou klasiku. a to hlavne proto divaka, ktereho chci svym
programem prilakat a zaroven upoutat jeho pozornost pomoci proma na novinky po novem roce. proc ale prima nasadi do nejsledovanejsiho casu
film pro pametmiky se svejkem, mi prijde jako tah z kocourkova.
ja mam ten film oblibeny, ale kde je to prima omlazovani?
Zde je krásně popsaný, jak to v Primě se startem novinky moc nezvládly - souhlasím s tím: http://www.radiotv.cz/p_tv/nezvladnuty-start-noveho-kanalu-prima-max-tohle-si-management-za-ramecek-neda/