 
Už mi začínají volat zákazníci Skylinku, že to nemůžou naladit......Málokdo má k satelitu záložní pozemák. Doufám, že Skylink se brobudí z letargie a MAX zařadí a vrátí do nabídky Novu HD. Je to tristní přepínat, všechny programy Primy, Barrandova, slováků a veřejnoprávní programy - všechny už vysílají ve vysokém rozlišení, kromě Novy a jejich derivátů (Cinema, Fanda)
 
Díky, ale toto jako argument brát nemohu. Skylink je dominantní hráč v ČR ohledně satelitní televize. Čili když provozovatel nějaké stanice neumístí do Skylinku svůj program, nemůže se pak divit nad nízkou sledovaností, nic víc jsem nechtěl říct. Lidé nechápou proč ten program na Skylinku není, prostě ho jen chtějí, když už běží na Primě reklamní infolišta na novinku....
 
Ta moje slova spíš směřovala k tomu, že mají lidi volat Skylinku a ne tobě. Ostatně za programy platí také Skylinku, takže tam funguješ jako zbytečný mezičlánek (který navíc stejně nic nevyřeší).
A že někde vznikne nějaký nový odpadkový kanál přece neznamená, že se všichni operátoři musí potentovat a hned ho strkat do nabídky. Nevím z čeho pramení tento názor, že tomu tak musí být, a se kterým se bohužel občas také setkávám...
 
Trochu bych vaši debatu stočil jiným směrem. Jde o to jak lidi myslí, hlavně těch Zemanem označených 60 % podprůměrně inteligentních.(jinak bez urážky všech zúčastněných, to je citace M.Z). Oni myslí jednoduše-nejde televize/volám opraváře. Oni nebudou volat Skylink, protože to už jsou složitější myšlenky a spousta lidí toho prostě není schopna (opět bez urážky, cituji výsledky jakési studie, co jsem zahlídl kdesi na webu) A k tomu tvému, že volají zákazníci Tesca, že v Kauflandu nemohou koupit mléko značky Clever, přidám zkušenost, jak je tahle nadsázka bohužel pravdivá. Před několika lety jsem pracoval v jedné takové společnosti a kromě jiného jsem měl na starosti řešit zákaznické problémy. Divil by ses, kolikrát zákazník svíral ve zpocené ruce provlhlý výstřižek z akčního letáku a nadával pokladní, že proč to sakra nemají nebo proč to mají za jinou cenu. A kolikrát se ukázalo, že leták je z jiného řetězce. To je stejný myšlenkový pochod-lidi mezi řetězci nerozlišují, pro ně to jsou prostě potraviny. Ale konec O.T. prostě tentokrát si měl 100% pravdu.