no hlavně je to hodně smutné, že televize, která pořád aspiruje na... no, vlastně to už nikdo neví, naco Prima aspiruje... prostě nemá v záloze projekty, které by mohla realizovat a místo toho musí točit zbytečné "2. řady" neúspěšných seriálů
dovolím si však tvrdit, že se tak stejně udělo jenom proto, že balík na nové Pilcherovky koupil Barrandov, takže prostě do programu opravdu nebylo co strčit
Má maminka je jediná z rodiny, co sleduje Pilcherovky ZDF. Tady je vidět, jak může být vkus diváka roztříštěný. Když pročítám diskuze, tak se (stále a znovu) divím, jak mají mnozí ve všem ihned jasno a dokážou vše a každého okamžitě někam zařadit a pro všechno mají jasně vycílené skupiny. To píši proto, poněvadž (jak jsem psal) má maminka televizní Pilcherovky sleduje a já bych si možná kdysi jasně (také) zaškatulkoval, že tohle musí být přesně ten divák, co mimo zmíňované Pilcherovky sleduje české nekonečné (vztahové) seriály a ujíždí na Fridrichově archívu ze sedmdesátek. Není tomu přitom zdaleka tak. Je pro mne vždy velmi složité připojit se na něčí stranu, poněvadž i já jsem názoru, že je člověk velmi složitý, jen díky vlastní image si (ani ne vlastně sobě, jako okolí) ve spoustě věcí dokáže něco nalhávat.
Pánečku, já nemám o současném kabátu Bayernu 1 vůbec šajn, tak díky za informaci. S Bayernem nás pojí dlouhá historie. Ještě před 89. jsme měli na střeše anténu a já nahrával fláky z B.Trojky jako o život. Dnes mě baví sledovat, jak se zahraniční stanice přizpůsobují posluchačům. Například kalifornské KFOG hraje songy do ticha, jingly zdaleka neotravují po každém fláku. Tohle mi vadí na stanicích ČRo. Při poslechu Radiožurnálu nebo Dvojky jsi minimálně 20krát do hodiny bombardován informací (z úst moderátora nebo zvukových předělů), že posloucháš XXX.