Zase nastane teror, kdy nám budou do všeho vkládat logo CSMT? Myslím ten extrémní případ, kdy se logo nějaké takové zho.vadilosti třepalo celý film či seriál v opačném rohu, co logo stanice. Dvakrát jsem to projednával s Radou pro vysílání a dozvěděl se, že můžou. Neb to není reklama (LOL), ale programové upozornění. Oponoval jsem, že to je reklama, když u toho není datum a čas, to bylo u Vyvolených, nicméně u Svateb si to ošetřili a začali vkládat den a hodinu. No a je to programové upozornění. Ještě, že s tím otravují jen na hlavní Primě, ne na ostatních tématických programech, to bych už fakticky nesnesl.
Já jsem oponoval mj i tím, že se jedná o reklamu na produkt, na značku. Protože Idol a všechny jeho regionální klony jsou značkou. Stejně tak všechny loga i jiných talentových soutěží jsou značkou. Dále jsem namítal, že vkládání takové značky do pořadu je zásah do autorských práv nebo neoznačený product placement. No řešili to právníci Rady asi 2 měsíce a poté došli k tomu, že to reklama není. No nic.Musím se s tím smířit.
jo, to vy taky. Obzvláště to "určitou zemy" mě dostalo. Jinak mě nevadí reklama před filmem mezi filmem nebo za filmem ať tomu každý říká jak chce třeba sponzor pořadu. Mě vadí vkládání věcí do pořadu a to na celou jeho dobu. Zajímalo by mě jak to vidí tvůrce pořadu, že mu někdo jeho dramaturgický záměr narušuje nějakým stupidním product placementem za který tvůrce neuvidí ani korunu.
Myslím, tak kolem roku 2009 jsem měl placenou francouzskou Canal+ a "užíval" jsem si jejich filmových programů (například) Ciné Emotion, Ciné Frisson atd. bez staničního loga. Jestli je tomu tak i nyní nevím, poněvadž talíř na HotBird mám sice stále, ale Canal+ už nemáme.