Prima očividně vede na internetu. Kdyby se k výsledkům sledovanosti započítaly i výsledky zhlédnutí jednotlivých pořadů na netu, tak bychom už nemohly považovat pořady jako Šéfka, Česká Miss apod. za propadáky. Zajímavé je, že Prima má prezentaci na netu nejslabší, ale přitom je v rámci tohoto média nejsledovanější.
Co má společnýho Farmář, Martina Gavriely a Česká Miss s Primou Love, stejně jako výsledky za minulý měsíc, kde se zase nejvíce vyhledávala Šéfka a Čápi s mákem? To je tak, když se Slovák snaží zapojit do tématu, kterému vůbec nerozumí :-*
Zajímavé, že to říkáte vy, nejznámější vlezdoprdel televize Markíza na slovenských serverech. Víte, tady lidi sice mohou některé televizi fandit, což je přirozené, ale taky ji umí zkritizovat, tak jako si to zasloužila nová šaškárna jménem Trampoty s Petrem Novotným. Lidem jako vy se už říká maniaci, protože ti chválí i to, co jim samotným připadá špatné, jen proto, že to má jisté logo. Proto se divím, že jste se zrovna vy ozval :)
Pro mně tato statistika vypovídá o něčem jiném. A to, že má prima slabé promo svých internetových aktivit, jinak by divák nehledal ve vyhledávači "prima love" ale přímo zadal www.iprima.cz nebo stránku prima love (kterou osobně taky neznám)a tam hledal podrobnosti o příjmu této stanice nebo informace o pořadech primy. Nova, ať je její aktuální situace jaká chce, má svojí doménu www.nova.cz opravdu dobře a kvalitně propagovanou. Jen chci dodat, že se tímto nechci zastávat TV Nova, protože jejich pořady a atd. jdou poslední roky opravdu hodně hodně dolů. Ale propagování jejich domény nova.cz se jim opravdu daří.
A kolik lidí i tak pak hledá na seznam.cz výraz "www.nova.cz". Bohužel, mezi řádkem adresy a vyhledávacím řádkem velká část lidí rozdíl nezná. Navíc já také radši zadám do Chrome nova a on už mi to přes google najde ;)