Hlasovaly by jste pro mě, abych se vrátil z duelů ?
Michale, tady je tak málo ženských, že se nedozvíš správnou odpověď. :)
Na první vyvolené jsem se díval. Druhé jsem zkusil ale díval jsem se snad jednou. Na ty nové se určitě dívat nebudu. Ne proto, že bych byl tak veliký inteligent, ale už mi to nemá nic nového nabídnout...
Chtěli by jste se na mě dívat ve Vyvolených ?
Hlasovaly by jste pro mě, abych se vrátil z duelů ?
Rakovnická kapela Šnycl má též píseň Vyvolený
http://snycl.webgarden.cz/rubriky/nase-skladby/vyvoleni
Nedávno mě napadla myšlenka, že VyVolení by mohli mít úspěch, kdyby je Prima vrátila. A je to tady...
Třeba Hotel Paradise byl podle mě to samé, akorát to běželo na Love a strašně pozdě. A navíc to pro české diváky nebyla "značka". Ale VyVolení - myslím, že je to trefa do černého. Přece jenom čísla z roku 2005 se popřít nedají a diváci, kteří to tehdy sledovali, se k tomu rádi vrátí.
Myslím, že tento projekt má potenciál. Uvidíme výsledky.
Nevím na koho přesně reagujete, každopádně i já takto vidím situaci na mediálním trhu v horizontu dalších let. Letošní podzim má v rukou Prima, otázkou je, jak se překlene přes její tradičně slabé Vánoce a co připraví na jaro, které má Prima vždy slabší než podzim. Prima díky pořadům typu VV, Ano šéfe, Talent, atd. umí každý podzim raketově stoupnout a držet krok s Novou, na jaře ale vždycky spadne a to je ten důvod, proč stále není jedničkou. Pokud Prima do budoucna vychytá i jara a Nově spadne Ordinace, tak má Prima cestu k jedničce na trhu otevřenou, protože má jednoznačně z našich tv největší potenciál a také největší přísun financí, které investuje do programových novinek a nových formátů.
Víš co, Pavle. Ani bych se na druhou stranu nedivil. Ona většina těch pořadů, co jde osobně mimo mě, všechny ty mega nebo realityshow a cs seriály na komerčkách se těší velké popularitě. Pokud ty VyVolení po těch letech uspějí, tak se divit vůbec nebudu. Osobně to bude pro mě soukromé zklamání, ale maximálně ho můžu vyjádřit tady. Myslím, že jsou ty naše komántáře jaksi mimo mísu, pokud ještě opravdu nevíme většinu toho, co připravuje Nova a Čétéčko. Ono je to s váma tady občas těžké. Člověk tu například písne na co se těší, či co ho baví a vy tu na něj vytasíte nějáká čísla o hitech či propadácích, o tom jakou má kanál sledovanost nebo když se například zmínim o tom, že dnes například na Coolu nic nejde, tak mi tu David začne vypisovat, co kdy dával Cool před rokem. No pokud jste jeden nebo druhý opravdu nějak spjati s určitou televizí, tak prosím musíte občas tolerovat i obyčejný názor a nějákou tu naši soukromou kritiku či pochvalu k jedné z televizí. Už mám skluz, tak opravdu pádím. Doufám, že to moje čmárání nebylo zase až tak od věci.
Dej mi nějakej rozumnej důkaz, proč by VV měli bejt trapas? Nemáš žádný důkazy, jediný co tu celý dny děláš je to, že píšeš, že každá novinka Primy bude ultratrapas jen proto, že je na Primě. Za to kdyby se stejným formátem přišla Nova, tak to bude megahit, ze kterýho se konkurence klepe. Už chápeš, proč se ti tady všichni smějou? :)
ČT všude cílí na 15+. O docushow ve stylu německých odpoledních pořadů psal Pavel. Ale už je na čase, tehle formát se tu strašně opomíjí. O ranním zpravodajském bloku nevím, ale bylo by super, kdyby Prima rozšířila zprávy a měla v denním schématu i vlastní tvorbu, jako mívala dřív díky Prima jízdě, soutěžím apod. Jinak z hlavních trháků Primy si já pochopitelně vyberu všechno, protože já reality show miluju.
Davide, ač mně vaše názory, někdy vytáčí ted vám musím dát za pravdu. Jaro bylo pro primu slabé, minulý podzim taky nic moc,ale nyní mi přijde že se začíná zaměřovat i na mladé. Už nejen TopStary, Pilchorové, CD, Nikdo není dokonalý, Prostřeno. Ale ač se ještě ani neotevřela tiskovka, vypadá to, že já jako mladý člověk budu sledovat především Familly, která byla hlavně pro důchodce. Vyvolení, Talent, Vylomeniny, Partička, Polhreich - to bude asi klasika.
Ale pokud by dali Vyvolené ty zúčtování a výzvy na úterky a čtvrtky, myslím že by se pomalu, ale jistě mohla začít bát i Ordinace. Nově jde o cílovku 15 - 54, z toho by si kus ukousli Vyvolení, a Ordoška by šla pomalu, ale jistě ke dnu. Poté by Nově zbyli jen TN a Ulice, a ti by to, aby Nova zůstala televizní jedničkou, už neutáhli. Jak slyším z okolí všeobecně, hodně diváků Ordinace odpadlo, takže taková sledovanost se mi zdá taky poměrně podivná, ale co už...
Uvidíme. Za rok, za dva bude ordinace třeba přesunuta na půl desátou a za pár let třeba zmizí úplně a Nova nebude televizní jedničkou a otěže převezme Prima. Ještě to jsou předčasné závěry, ale ani by mi to tak nevadilo. Protože na to,že nebyla ani tiskovka Prima představila takovou nálož novinek a osvědčených stálic, že bych ji i to prvenství přál :)
Ale jo. Pokud jde o sledovanost, tak máš asi v mnohém pravdu. Teď to nemyslím opravdu nějak cíleně, ale jak je to s těma cílovkama u České televize? Tam je to asi komplikovanější, že? Za další, přehlédl jsem tu docushow na Primě kterou zmiňuješ, tak bych si z prozatimní nabídky vlastní tvorby přeci jen něco vybral. Za další, někde jsem narazil, že snad na Primě poběží od podzimu ranní zpravodajský blok (ještě mimo odpoledních zpráv, o kterých se tu psalo). Jinak bych ještě rád závěrem napsal, že je teď dle mého ještě brzy takto spekulovat, pokud nevíme o všech připravovaných pořadech. Věřím, že na té sledovanosti u vybraných podzimních pořadů se v ledacčem shodneme. Na druhou stranu za sebe, sledovanost mě jako obyčejného diváka neuspokojí jako dobrý program a zatím to vypadá, že mi zůstanou (což je supr) ty programy se sledovaností nula nula nic. A není to snad ku*rva málo? :-) Hezký den všem. Musím pádit.
Pohlreich proti Sanitce nikdy nepoběží, jinak Duel VyVolených by StarDance porazil v 15-54 až trojnásobně. V 15+ by vyhrála StarDance, stejnej případ jako souboj Cest domů a Gymplu, jde o to, o jakou cílovku jde Primě víc. Všechny karty v rukávu má teď Prima, hlavně v 15-54 podle mě skočí z nějakých 12% na minimálně 20%.
Jisté prvenství mají tyto pořady: Cesty domů, Talent, VV, Pohlreich, Show JK, Partička, zkrátka sázka na jistotu, pořady, které jsou ve svých časech lídr ve svých cílovkách.
Otázkou poté jsou novinky: QI, nová seznamka, chystané docushow a nová skrytá kamera s Dejdarem.
Každopádně tak jako tak má Prima největší esa na podzim. Sanitka 2 bude mít obrovskou sledovanost prvního dílu a poté brutálně klesne, poněvadž pochybuju o kvalitě. Cirkus Bukowsky bude jeden z nejlepších seriálů ČT za poslední roky, ale pro české publikum moc nóbl. Zbytek žádné větší naděje ČT nedává. StarDance běží 6 týdnů, na něm sezóna nestojí, nechápu, proč tehle miniprojekt tak rád zmiňuješ. Nova má svoje jistoty, ale Doktoři se do podzimu se slušnýma číslama nedoškrábou a tak Nově opět zůstanou úterky a čtvrtky díky Ordinaci, zbytek bude takové potloukání, které z ní lídra rozhodně neudělá. Uvidíme, jestli mají na neděle české filmy, tam by pak mohli vítězit v 15+ nad Talentem. Výhodou je Výměna manželek, tuhle reality show Češi rádi, podle mě poběží v pátek, kdy na Primě bude film. Každopádně tak jako tak teď má nejsilnější zbraně Prima a nechápu, co silného vidíte na konkurenci. Ta podle mě teď bude velmi zuřivě celé schéma kvůli Primě překopávat, protože tohle jsou prostě zaručené tutovky a bude těžké s Primou letos bojovat.
Je to přesně jak píšete, k tomu nová seznamka a pokračování úspěšného Máme rádi Česko. Jen s tím X Factorem bych opravdu počkal, zpackanej Hlas a SuperStar 6 dělají akorát z pěveckých show u nás automaticky u diváků odpad, i když je jasné, že Prima s JOJ by udělala X Factor na světové úrovni, jako všechny svoje show.
Chápu Vaše rozčílení a s tím povzdechem nad sledovaností určitých pořadů dvojnásobně. V tomto se shodneme, nicméně by si v té Vaši televizi měl někdo podívat co nabízí Prima téměř vždy proti těmto Chalupářům, Zemanům. Nesouhlasím například s Humoreskama či Andělem z kterých Vám je na blití. Rád bych věděl, kdy Prima natočila seriál alespoň na srovnatelné úrovni. V té hlavní podstatě Vašeho příspěvku souhlasím a osobně je mě sympatické, že Prima tyto seriály nabízí. Na druhou stranu tu jmenujete konkurenční xté reprízy z prime-timu a uvědomte si, co Prima na svých kanálech proti těmto odrhovačkám nabízí. Na jednom programu Krampola nebo sklenáře Jakuba, na druhém reality o bordelu v pokoji a na třetím nespočetněkrát vysílaný dvanáct let starý dokuseriál o 2.sv.válce, nebo několik let od deváté pouze a jen Teorii velkého třesku a to opravdu žádný velký třesk oproti konkurenčním televizím není. Víte, mě jen vadí, když tu někdo hází špínu na jinou televizi a v totožných věcech nemá naprosto v ničem navrch a leckdy naopak. To se týká každé konkurence v jakémkoliv oboru.
Já to Pavle s tím úspěchem nevidím tak růžově.
1) Vem si, že všechny tyto novinky Primy (Mareš-Hezucký, Partička, Pohlreich, Talent, VyVolení) míří na téměř stejnou cílovku (co si budeme povídat, jsou to především puberťáci), osobně mě ani v nejmenšim neoslovil jediný zveřejněný vlastní pořad Primy, tak Novy. Nechci ale předbíhat a hodnotit ještě před tiskovkama, nicméně od doby, kdy byl Petr Dvořák ředitelem Novy mě téměř žádný "vlastní" pořad na Nově či Přimě nic neřekl až na pár vyjímek (nevybavím si teď vše, ale například Ital Eman, Koření, DigiPort, Víkend, PrimaSvět), kdy myslím, že tyto pořady nejsou nic tak vyjímečného, že by to stálo za výraznější povšimnutí.
2) Bohužel nezdílím tvůj názor, že by měla ČT1 šanci pouze v pátek. Zatím kromě nové Sanitky, StarDance a Cirkusu Bokowsky není známa (alespoň o tom nevím) žádná novinka a vzhledem k tomu, že se od podzimu Jednička výrazně změní, tak si vůbec nehodlám tipovat úspěchů či neúspěchů jednotlivých programových schémat našich televizí.
3) Dovolím si pouze tipnout, že pokud vezmu zde popsané tipy na podzimní schéma Primy, tak jsem si téměř jist, že například Pohlreich by v žádném případě neporazil například Sanitku 2 a už vůbec ne VyVolení taneční StarDance.
4) Úspěch první řady VyVolených přikládám spíše zájmu tehdejších diváků o něco zde nepoznaného a v další řadě mnohem menší programové nabídce té doby.
5) I když jsou mě pořady tohoto typu vzdáleny na sto honů, pokud se u nich omladina bude bavit, tak s tím nemám problém. Osobně je mě spíše líto, když vidím jak se spousta mladých dnes ani (ne)dovede jinak bavit a kine doma u netu či televize sledováním jiných, kteří jim často bohužel nedávají žádnou pozitivní motivaci a názorně jim tyto "televizní hvězdy" po požití návykových látek pouze servírují další a další extrémní situace.
6) Dobře vím, že tento negativní vliv může leckdo vnímat stejně tak i z pc her, filmů či seriálu, každopádně u těchto pořadů je ta SKUTEČNÁ REALITA mnohem skutečnější.
Oproti tomu Nova představí jen 3 nekonečné seriály: Ordinace, Gympl a Ulice. Potom to klasické: Víkend, Střepiny, Na vlastní oči a zahraniční akvizice. Možná max. ještě tu Policii Modravu. Ale když proti tomu Prima vytasí Vyvolené, Vylomeniny, Cesty Domů, Zdenka Polhreicha, Talent, Hezuckého s Marešem, Partičku a to určitě není pořád vše, má podzim skoro jistý. Ale jak říkám, aby to nebylo jen 3 měsíce slávy a... pád !! Toho se trošku bojím.
Ale v jedné věci s Davidem Novákem taky nesouhlasím. A to sice s tím, že Cesty Domů ovládají pondělky a středy. Ano, ale jen u kategorie 55+ v 15 - 54 dosahuje Gympl skoro dvojnásobné sledovanosti oproti CD. Oni ten Gympl točí tak úmyslně, aby to zaujalo především tu cílovku, takže to že Cesty bodují u divaček starších 55+ fakt Novu nezajímá, a tam kde to potřebuje,vítěz je... Prostě vidím to asi takhle. V cílovce 15 - 54 to má pondělky a středy jisté Gympl, pravděpodobně nasazení Vyvolení úterý, čtvrtek a sobota. A neděle Talent to má v 15 - 54 jistá Prima. Jednička má možná šanci max. v ten pátek. No bude to hodně zajímavý podzim.
Prima se raketovým vzestupem vyzdvihla,ale obávám se, že to bude jen na ty 3 měsíce sezony a pak zase 9 měsíců prd... Vyvolení jsou super, ale podle mně by bylo lepší dát na tuto sezonu jen Talent, na jaro Vyvolené a na příští podzim X - Factor. A pomaloučku,ale jistě by začla Prima Novu drtit. Je fakt, že ted to nebude už zdaleka tv jen pro důchodce. Vylomeniny s Dejdarem, QI s Hezuckým a Marešem, 2 nějaké nové pořady s Polhreíchem, Partička se starou známou 4, Vyvolení - které lidi doslova žrali a ještě Talent - absolutní jednička posledních let. Ale moc bych si přál, aby Prima dala na jaro X - Factor nebo něco aby to fakt nebyl jen chvilkový vzestup, a potom raketový sestup.
Je vidět, že VV zajímají národ nejvíc, kdy naposled tu měl nějaký článek přes 100 komentů. Jinak ještě rada pro Primu - hlavně nechte tu podkresovou hudbu pro Volby a Duely, jako u VV1. U dvojky jste to dali pryč a bylo to na nic, u trojky se to vrátilo, ale bez těch drumů. Lidi musej mít stejný pocity jako u legendární první řady, která prostě patří mezi nejsledovanější pořady naší země a na ni se prostě musí navazovat! A nebyl bych proti, kdyby se vrátili hvězdní hráči - Regina, Vladko, Hanz, Emil, Jindra, Zvěřina, Tony, Marie, Sanny, René, Růžena, Milan, Dan... Prostě někdo z těch nejzajímavějších, aspoň jeden! Ať už je podzim sakra, vždyť to nevydržíme!!!!
nováku, ty to pořád nechápeš, že? kdyby Prima přišla a řekla - "natočili jsme novou telenovelu oehrávající se na Pálavě a angažovali jsme mladé, neoukokané tváře a k tomu herecké esa" nebo "točíme komediální seriál z prostředí českého venkova pod taktovkou Trošky", tak si řeknu - nebude to letos takové jednoduché
jenže když se nám tady Prima pod trapnou a falešnou záminkou "chceme být alternativou" vytasí s dalším Talentem, kterému kontinuálně rok co rok klesá sledovanost, s novým nikdy nikde ničím neověřeným konceptem realityshow jen pouhým názvem odkazujícím na VyVolené, na který dostala licenci takřka zadarmo, protože její vlastník si potřebuje formát otestovat, Marešem v šou, která má na hony od úspěchu na českém trhu, protože britský humor je totálně vzdálený tomu českému a vyčpělým Pohlreichem, který už má své dny dávno za sebou aneb jak dopadlo Vaře jako šéf a ještě pak nakonec k tomu přidá adaptaci německého papundeklu o zkrachovalých rodinách, který Němci vysílají přes den jako programovou vatu, pociťuji velké množství pocitů, ale strach o Novu nebo o ČT určitě ne :DDD a tuhle celou katastrofu určitě nespasí změny v zpravodajství sto let po funusu nebo redizajn po všech stránkách nejvíc vyčpělého TopStaru... ne, promi¨, opravdu strach nemám
JOJ chystá hybrid, Prima ne. VyVolení na JOJ takový terno nebyly, pro Primu to byl naopak jejich nejrevolučnější pořad, který se bude v jejich historii vždycky připomínat. Kromě prvního porevolučního vysílání Ženy za pultem, zápasu Česko-Turecko na EURU 2008 a některých dílů Rodinných pout nikdy žádný jejich pořad nepřekročil dva mega, jako VyVolení. Pro Primu je to srdcovka, není co řešit.
To je jako kdybys řek, aby ČT hodila pátou řadu Vyprávěj na ČT24, jestli ji to může ještě zachránit. Samozřejmě, že svůj nejúspěšnější pořad v historii hodí na Family a to minimálně v Zúčtování, Výzvě a Duelu. A jinak, kolik mělo Navdžy svoji diváků. 200 tisíc? VyVolení měli 2 mega, docela rozdíl, nemyslíš :DDD
V upoutávce na vyvolené lákají soutěžící na odměnu v podobě balíku peněz a dalších hodnotných cen, takže to vypadá na klasické vyvolené ve vile. Navíc podle bulváru už hledají moderátory třeba na noční show, která k tomu patří a všude to prezentují jako vyvolené bez domu snů, takže si myslím, že je to jasné.
Bohužel to tak vypadá, každý týden by se měl volit tzv. kapitán, který bude zodpovídat za průběh, volení kuchařů ..
Ještě k těm duelům, pochopil jsem to předtím špatně, do tzv. vyřazovacího boje by měli jít tři hráči, ten nejúspěšnější z těch vědomostních dovedností by se měl vrátit automaticky zpět, u těch zbývajících dvou rozhodnou diváci.
Taky si myslím, že to je jasné. Na povalování ve vile už moc diváků nenalákají. Třeba farma byla na Slovensku a do jisté míry i v Česku úspěšná, protože tam ti soutěžící museli něco dělat a bylo zábavné je při tom sledovat a s tou stavbou domu to může být podobné.
Navíc pokud to bude mít podobné schéma jako jojka, každý všední den hodinový díl + duely, tak to klidně můžou dát na podvečery místo prostřena, které jim stejně moc nefunguje a v hlavním čase mít jen duely v sobotu :)
LOL a co lidi chtěj? Další seriály se stupidníma dialogama, nebo archiv? LOL LOL LOL. Je to jeden z nejsledovanějších pořadů v historii naší země, proč by to lidi najednou nechtěli, když to chtěj všechny národy světa. V čem jsme jiný, že by to tady najednou nikdo nechtěl a rádi bysme si dál hověli v primitivních seriálech. Vysvětli nám to. Co vidím zdejší diskuzi, tak spíš to každej až na pár exotů jako jsi ty kvituje. Finále VV1 vidělo skoro dva a půl mega lidí, kolik pořadů za posledních osm let má tohle konto? Pět?
To, že se 200 kilová lesbička Sanny zamiluje ve vile do 50kilový potetovaný Marušky, to je prostě to, co dělá z VyVolených takovej hit. Je to nesourodá skupinka lidí v jedné budově, proto lidi show typu VV a BB milujou. A jestli to nechápeš, tak se zeptej národa, proč celej půlroku hltal každý slovo Reginy a Vladka, co je na tom bavilo. Prostě to lidi baví, ne všechno má obsáhlej důvod, aby byl Picka, co sleduje Kolotoč na Telce, spokojenej.
První řada: 2005, průměrná sledovanost 2 mega
Druhá řada: 2006, průměrná sledovanost 1 mega
Třetí řada: 2007, průměrná sledovanost 700táců
Čtvrtá řada: 2013, to je o šest let později, hlad narostl, překročí druhou řadu, ale nedosáhne první, osobně očekávám průměr kolem 1,2 - 1,3 mega, podobně jako u Talentu. A co vy?
Tyhle show chtějí všechny národy světa, proto všude běží pořád dokola Big Brother apod. Náš vkus se rozhodně neodlišuje od jiných zemí, ale jestli máš radši smyšlený dialogy v stupidních seriálech, tak se dívej. Ale podle mě je právě tohle pro slabodušší jedince, než jsou ti, kteří sledují realitu ve vilách. Krom toho, VV měli vždy jednu z nejvyšších sledovaností mezi vysokoškoláky. Ty vkuse.
JT pusť si operu a nebo předem napsaný dialogy od nějaký vyhulený báby v Ordinaci a nekomentuj tu něco, čemu nerozumíš. Absolutně není pravda to, že kdo miluje reality show, je hloupej, nebo nemocnej. Naopak, to jsou ti, co tvrdí, že sledujou jen Dvojku a Zoom, přitom ještě dneska z archivu stahujou Hotel Paradise. Jsi tak směšnej :DDD
Džej Tý... upřímě... Už Forretsova mám říkávala. Pro hlupáka, každý hloupým. Každej, kdo svojí výjimečnost řadí ke svým přednostem pouze v konfrontaci se sebou, má dost velkej problém, protože se chce zařadit mezi jakousi elitu národa. Ta se (až na pana Putnu) nějak zvlášť sama nezviditelňuje. To že má někdo pocit, že je jeho morální povinností poučit ostatní o odpudivosti podobných pořadů je asi diagnostikovatelný. Já třeba osobně odsuzuju seriály jako je Ordinace. Skutečně nechápu co tam koho může zajímat. Protože mi to nikdo nikdy ani kloudně nepopsal... Naopak na tom, že si najdu na podobně pokleslém pořadu, jako jsou VV prvky, které mě baví a zmíním je, nevidím nic špatnýho. Jenže kde není argument, není diskuse... a tak se v klidu můžu vrátit k citátu Forrestovy mámy...
jsem rad ze narozdil od novinky.cz plne pokrytcu aspon tu je o neco vic lidi bez predsudku.
moje iq muzete klidne zmerit mam urcite nadprumerne, i vkus nemam spatny. nesleduji vetsinu reality show, ale s poslednima vyvolenyma mne vazou pekne vzpominky, a pral jsem si i psal ze proc nedavaji uz dalsi radu. narozdil od vulgarniho bigbrother a hotel paradise se tohle da sledovat neni tu jen o vypracovanych svalach a pornohereckach.
je to o soc. chovani.
samozrejme ze ale i ja ohodnotim lidi podle toho na jake reality show koukaji, na slovensku ta situace je jeste horsi, ale urcite je to jejich volba, a nemusim s nima mit nic spolecneho.
takze at si pokrytci nechaji urazky pro svou rodinu, ale lidi nechte svobodne divat na co chteji, nebo se koukate na primu tak casto ze budou vam tam vadit vv? dyt se na primu ti pokrytci ani nekoukaji, ci aspon pisou ze ne, ale asi jo kdyz jim tak vadi.
taky se nekoukam na ceske serialy ktere jsou jen proto ze davaji praci hercum, kterym osud tohoto naroda je lhostejny. ale proste nekterym jednodussim lidem staci ty serialy sledovat, bit za to je nemame.
Tento projekt má Prima předpokládám podložen marketingovým průzkumem zájmu diváků, takže opět ukázka vkusu národa, který bude tupě zírat na bandu nezaměstnaných a jiných pochybných existencí, jak mezi sebou rozehrávají trapné scénáře, diktované produkcí, aby se jako děla nějaká senzace a nesmím zapomenout na koření těchto pořadů - prvoplánovou nahotu, případně nějaké intimnosti pod dekou, snímané infrakamerou :-P
aneb když na palmovce zuří krize
Vážení diváci, na rovinu přiznávám, že na Primě pracuju, ale musím upřímně říct, že divácké návyky tady v ČR mě neskutečně štvou!!! Co z peoplemetrů poslední dobou leze za čísla, z toho se mi chce blejt! Jděte se vycpat! Milionová sledovanost komoušskejch Chalupářů, milionová sledovanost vyčpělejch Četnickejch humoresek. Dva miliony pro buranské Doktory z počátků. Milion pro stopadesátou reprízu Kriminálky Anděl. Kde to sakra jsme??!! To v téhle zemi nikdo neumí ocenit kvalitu? Na serverech jako je tento si čtenáři často stěžují, že české televize nedávají žádné hitové seroše, ale když je Cool dává, tak VY SE NA TO PROSTĚ NEKOUKÁTE!!! 70 tisíc diváků sledujících American Horror Story? Co to sakra je? Že si to taháte z Ulož.ta celkem chápu, ale to si to do háje nemůžete pustit i když to běží v televizi?! Komu ty super seroše pak servírujeme, když vy na nás hodíte bobek?! Vy si myslíte, že Cool je nějaká charita? Víte, kolik ty vysílací práva na AHS a podobný věci stojí? Myslíte si, že se to zaplatí z reklamy, když se na to podívá 70 tisíc diváků?! Jak dlouho to asi Prima bude moci táhnout? Už vidím, jak budete fňukat, až se na Coolu objeví nějaký Major Zeman a podobný věci a věřte, že jestli ta sledovanost hitovejch serošů bude takováhle, tak ho tam prostě Prima bude muset zařadit, protože ten si diváky, na rozdíl od největších hitů z USA s hodnocením na ČSFD přes 80%, prostě najde! Už mě vážně nebaví, že když koupíme nějaký super hit, tak diváci na nás vypláznou jazyk a my vypadáme před konkurencí, která odvysílá nějakou lacinou domácí telenovelu nebo sra.čkoidní komunistický humus, jako pitomci!!
Myslel jsem to tak, že když se v tý realityshow hádají, tak je to hádka doopravdy. Žádnej scénář a daný slova... Prostě hádka.. Konflikt... a to mě baví... Že se tam musí nutně hlásit lůza z okraje diskotékových parketů, striptérky a chroničtí exhibíci je jasný... V žádný realityshow podobný týhle něvystupoval žádnej ing. Dr. atd. Jen mazánci v trendy hadrech a představou, že jen co je z vily pustí, budou dělat v televizi svojí tókšou. Třeba takovej Šrek (kulturistický vemeno, co se BB jednou rpzbulelo, když mu pornohvězda Lena dala košem) vyhrál 10 mega. Najednou byl pro Lenu fajnboreček a chtěla s ním miminko. 10 mega je upřímě tak na deset let pohodovýho života. Víc ani prd. Jenže Lena zafungovala jak grippen při startu a vycucala kulturistovi konto. Pomáhlali ji teda i jeho kámoši a tak je z něj jen obyčejnej kulturista na výživových doplňcích. I tohle je pro mě zajímavý. Vidět nesoudné pologramoty dotýkat se nebe popularity, aby pak zjistili, že ven vylezou v ještě zuboženějším egem, než s jakým tam lezli...
Takhle to vypadá dobře, ale myslim, že QI nebudou dávat až po Talentu a daj to někdy v týdnu. A když už skončilo Vyprávěj tak by mohli Cesty domů místo pondělí dávat v pátek, když to stejně nejvíc sledujou důchodci tak by tomu sledovanost neklesla a místo filmů co nedaj ani půl mega by měli v pátek najednou mega. V pondělí by místo toho mohli dát od osmi Pohlreicha a nebo QI.
Všechny ty novinky Primy na podzim jsou pouze pro stejnou část puberťáků. Většina co bude sledovat Talent, bude sledovat VyVolení, Partičku a nějáké realityseznamky. Nakonec v Pohlreichovi uvidí svého boha, zatímco sami neumí uvařit ani polévku. Věřím, že je takových mladých bohužel dost a že se sledovanost (k mému zklamání) dostaví. Osobně chci vyjádřit lítost, že velká část dnešní omladiny se najednu stranu směje seniorům za jejich vkus, přitom tyto "mladí" jedinci dokážou žít pouze v tímto virtuálním světě a tyto pořady je nadmíru uspokojí. Nějákého skutečného koníčka či požitek z živých bytostí, o slušném chování nemluvě, jim často nic neříká. Vladyka spojuje posluchače Evropy 2 s divákem Primy. U Evropy je dle poslechovosti zřetelně vidět jaké jsou nároky posluchače - playlist z maximálně 300 "písničkama". Nyní si bude moct nenáročný mladý člověk bez jakéhokoliv zájmu ještě přilepšit celodenním sledováním Prima televizí, kde uvidí své kolegy, co si radí maximálně zahulí, opijou či předvedou striptýz a okoření to "jedinečná" Partička lezením po čtyřech. U Primy to bude samozřejmě posun. Program plný pokusů o zábavný pořad (s Bohdalovou, Krampolem, Polívkou), každodenního vaření, přehršle německého hnoje či cs filmů o které už nikdo jiný neprojevil zájem, se změní v obrazovou doplňkovou službu Evropy 2. Bohužel, těm kteří očekávají od Primy něco jiného to doufám rozstvítí oči, stejně jako mě. Programový ředitel, který má zkušenost pouze s rádiem pro děti, které se vzhledem ke svému programu (střídavě 3x komerční hit + 1 vstup moderátora se soutěží) uřídí v pohodě samo, nemůže mít přínos pro "kvalitnější" program.
Jo, to by mohlo být docela zábavné maso, poslat do vily místní exotiku - Pavla P, Jaroslava Sabo a nejméně tři klony D. Nováka, M.Marecka a Reginu. Ať si tam kluci podebatují. D. Novák by byl šťastný, že se mu všichni smějeme, Pavel P. by mohl dokazovat svou trapnost ještě více než tady a Sabo... toho by už možná konečně z toho rozčilování definitivně kleplo.
opakuji ještě jednou a naposled: nemám nejmenší strach o to, žeby snad prima na podzim bodovala :D ani nejmenší :D takže do téhle zoufalé hry "a teď se musím za každou cenu tvářit že Prima bude bodovat a všichni to vědí a už se třesou" mě rozhodně zatahovat nebudeš :D nene, nováku, strach o novu nemám ani nejmenší :D
Osobně bych byl radši kdyby zrušili hlasování před samotným vstupem do vily a případné exoty vybrali sami protože už vidím medajlonky typu já jsem Sanny,jsem happy povaha,nikdy nezkazím žádnou legraci a pak tam jen sedí znuděná pokuřující trubka...jestli to tady čte někdo z primy tak se přimlouvám za Vlastu Pramínka nebo jak se ten šílenec jmenuje :D Terka to moderovat nebude,páč měla vloni Farmu,můj tip je Mareš,ale nechme se překvapit
Celé jaro se tu poskokové z Novy a ČT smáli, jak má Prima smolnej rok a že podzim bude stejně tak hrozný. Že nepřipravuje žádné pořady a nemá žádné formáty. Najednou se situace totálně otočila a všichni stahují kalhoty. Toto bude jeden z nejúspěšnějších podzimů Primy v historii a ví to moc dobře všichni trollové typu Maxo, Pavel, Sabo, Jan Novák, Rozsíval, Boch, Picka, Yakabu, l0l a další komici.
Máme tu: Talent 4, Cesty domů, VyVolení 4, dva nové pořady s Pohlreichem (podle mě ale ten druhý poběží až na jaře), Show JK, novou talk show Leoše Mareše, nový formát seznamky. K tomu klasické akvizice typu Sběratelé kostí, Myšlenky zločince atd. Všechno sázky na jistotu se zaručeným publikem.
Líbily se mi tu vaše návrhy na program, podle mě ale bude nejreálnější varianta Zixe, kdy VV4 poběží na Coolu a pouze tři zlomové dny na Family, která díky tomu půjde do prvního souboje v historii, který minimálně v 15-54 položí Ordinaci na lopatky: úterý - Zúčtování, čtvrtek - Výzva, sobota - Duel. Program bude vypadat asi takto:
Po - 20:15 Cesty domů, 21:30 nová skrytá kamera s Dejdarem, 22:30 Partička
Út - 20:15 VV4 - Zúčtování, 22:00 Pohlreich, 23:00 akvizice
St - 20:15 Cesty domů, 21:30 Top Star, 22:30 akvizice
Čt - 20:15 VV4 - Výzva, 22:00 nový formát seznamky, 23:00 akvizice
Pá - 20:15 Film, 22:20 Show JK
So - 20:15 VV 4 - Duel, 23:00 Film
Ne - 20:15 Talent 4. 22:00 QI, 23:00 Film
Nezbývá než čekat na 1. srpen, každopádně tohle je mela a tehle podzim bude díky Primě prostě EXCELENTNÍ!
Ale prosím tě :D Netrapči, sám vidíš v diskuzi, jakej je po tom hlad, holt se ČT a Nova mohla snažit sebevíc, Prima se držela v pozadí a smál ses. Teď vytáhla trumfy a všechny plány Novy a ČT jdou nikam. Prima ovládne tehle podzim, není co řešit a jestli si chceš udržet nějaké dekórum, tak opravdu na to nereaguj, protože víš moc dobře, jak jsou letos karty rozdaný.
Jo, to je vyloženě Prima podzim :-))
Ještě, že tu máme servery, kde si člověk může stahovat filmy, seriály .. jen jak je člověku libo, a nemusí sledovat všechny ty TopStary, Růžovky ..
Ale pro Vyvolené mám trošku slabost, uvidíme koho zlanaří na pozici moderátora, pokud to bude Pergnerová, tak by to nemuselo být špatné ..
Vy jste si přišel luxusně zaprudit. :) Neříkám, že Váš názor u článku o seriálu Doktoři z Počátků nesdílím, ale tady už přestřelujete a držíte si vlnku. Myslíte si, Vy intelektuální elito, že ve VB na BBC by dávali Big Brothera, kdyby na to nikdo nekoukal? Pořad IQ v původní verzi běžel na intelektuálním kanále BBC. Že vás, za každou cenu trendy borce, zvedá ze židle něco, na co byste stejně nekoukal, protože Vás baví jen ČT2 a ČT art, která se rozjede.Ta pro Vás bude vostře hustá. Filharmonici, poezie, dokumenty o baroku, rokoku. Exkurze po českých klášterech a vůbec hlazení vašeho intelektu duševna. Užijte si vlastní výjimečnost a nechte mě podobné se těšit z pořadů jako jsou VyVolení. Mám prostě rád takový pořady, kde jsou konflikty víc reálný, než v jakýmkoli Ačkovým filmu z USA.
Já bych si třeba představoval podzimní schema Primy takto: (orientačně)
Vyvolené bych nechal zaběhlý systém jako z 1. ročníku.
Pondělí
20:15 - Vyvolení - rekapitulace
21:00 - Cesty domů
22:15 - Partička - poté Vylomeniny
Úterý
20:15 - Vyvolení - zúčtování
21:45 - 1. program s Polreichem
Středa
20:15 - Vyvolení - rekapitulace
21:00 - Cesty domů
22:15 - QI - Mareš+Hezucký
Čtvrtek
20:15 - Vyvolení - výzva
21:45 - 2. program s Polreichem
Pátek
20:15 - Vyvolení - rekapitulace
21:00 - Topstar nebo jiná podobná vycpávka před Krausem
22:15 - Show Jana Krause
Sobota
20:15 - Vyvolení - duel
22:15 - Film
Neděle
20:15 - ČSMT
22:15 - Vyvolení - rekapitulace
23:00 - Film
:)
tak ja myslim, ze vhodnym doplněním uterků a čtvrtků bude prima family výše než na jaře. spíš čekám posílení stanice love... Cool se často dostává nad 4% a pokud na podzim vhodne doplní, videl bych to i na 5%. love čekám někde kolem 3-4%.. Je vidět, že když daji kvalitní filmy, program tak ty čísla udělají..
Jak sem psal jinde - sem na Vyvolení dost zvědavej,protože to bude určitě trochu jiný jako na Slovensku a bude zajímavý sledovat jaký to bude mít úspěch po tolika letech. :)
Na Family bych to ale viděl jen některý dny nebo v pozdějších časech,určitě něco bude na Coolu,možná Love.
Talent je tu zas,no na nějakej castingovej díl určitě mrknu :). Ale měli si fakt dát pauzu.
To QI je otázka jaký to bude,Mareše moc nemusim,ale na Hezuckýho se moc těšim a na Evropě občas jedou dobře. :) :D
Rozhodně by ale Prima nemusela mít špatnej podzim:
Pondělí a středu by měli jistou Cestama Domů,úterý a čtvrtek by byli zajímavý dny ve VV,protože ty dny vždycky bylo zúčtování a výzva(nebo tak nějak se tomu říkalo),pátek by něco museli nacpat(třeba to QI,ale asi ne pokud bude pořád Kraus),pak sobota by byl duel ve VV a neděle Talent.
.... beru to co by mohlo být od 20:00 na podzim