Vlákno názorů k článku Prima má štěstí, že reklamu k Euru neprodává podle sledovanosti od Radek Donát - No, ona Prima nema ani tak stesti jako...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 17. 6. 2008 13:43

    Radek Donát (neregistrovaný)
    No, ona Prima nema ani tak stesti jako spis rozum :-). Mimochodem, tak me napada jaky ma asi marketingovy efekt shlednuti reklamniho spotu po tesne prohranem (a jeste takhle ukrutne blbe prohranem) zapase, rekneme milionem divaku. Asi nic moc, ze? Pokud vubec nejaky, tak spis do minusu (spojeni vyrobku s velmi negativni emoci). Tedy zejmena pro inzerenty to byla sazka do loterie a do znacne miry by byla i tehdy, pokud by byly ceny podle GRP (da se sledovanost "opareneho" divaka vubec jeste povazovat za normalni sledovanost?). Investice do inzerce se v tomto pripade hodne blizi "normalnimu" sazeni.
  • 17. 6. 2008 14:29

    bez přezdívky
    Kdyby se naši rodiče drželi při zdi a nešli do rizika, tak tu dneska nejsme a nebavíme se o hloupostech ;-).
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).