Nové
ochranné známky Víno a Máme rádi víno si televize Prima registrovala koncem
září u Úřadu průmyslového vlastnictví (ÚPV). Vyplývá to z jeho elektronické
databáze. Registraci zároveň potvrdila serveru DigiZone.cz i mluvčí mediální
skupiny Marie Fianová. Odmítla však sdělit, k jakému účelu budou použity. Jedná
se o doplňkové známky k seriálu Vinaři, v tuhle chvíli ale nebudeme
prozrazovat žádné bližší informace,
konstatovala Fianová. Podzimní novinka
Primy startovala na konci srpna suverénně, téměř se dvěma miliony diváků, během
několika týdnů největší zájem opadl a aktuálně se pohybuje počet přívrženců nad
milionem.

Jedna z registrovaných ochranných známek společnosti FTV Prima
Z ARCHIVU: Vinaři totálně porazili Kriminálku Anděl. Dosahovali až 2,2 milionu diváků a podílu 48 %
Prima
zároveň přichází v rámci propagace seriálu v těchto dnech s novou
značkou vína pojmenovaného Karel Roden. Ten zde zosobnil postavu
charismatického architekta Křižana. Novou limitovanou edici vína mohou od
dnešního dne zakoupit zájemci ve značkových prodejnách Tchibo. Limitovaná edice
zahrnuje dva druhy vín – Pálava pozdní sběr 2013 a Neuburské pozdní sběr 2013. Různé
odrůdy vína se objevují také v závěru každé z šestnácti epizod
seriálu Vinaři, Neuburské mohli diváci vidět ve druhém díle, Pálavu pak ve
včerejší sedmé epizodě, ve které hostoval právě Karel Roden,
doplnila Fianová.