Opravdu raději vůbec!
To by totiž hokejky musely v půlce každé třetiny na 20 minut do šaten a rozhodčí by musel kopačkám nastavovat každý poločas o dalších 45 minut, než odvysíláte ten lahar úžasných pravdomluvných vtipných nápaditých reklam, čtyř až šesti sponzorů a upoutávek na upoutávky upoutávek, bez nichž se žádný svéprávný divák pochopitelně nemůže obejít.
BRAVO!!!
Na trhu je co do počtu stanic "přesportováno" a navíc sledovanost sportovních programů je sotva pár procent (vyjma MS v hokeji na ČT, když ČR náhodou postoupí ze základní skupiny), čehož si je Prima moc dobře vědoma. A kdo je sportovní fanda, tomu jistě nedělá žádný problém si ty sportovní programy u svého operátora platit, takže by ho Prima Sport stejně nevytrhla.
Kdyby se Prima držela hesla "než blbě, tak radši vůbec", asi by na českém trhu vůbec nefigurovala. Ale tohle všechno jsou jenom PR žvásty a Prima bohužel na našem trhu působí.
Přesně. Minimálně tedy od doby působení Marka Singera v čele firmy. Kdysi jsem si myslel, v době kdy dno tuzemské komerční televize plnila Nova, že jí nikdo nemůže trumfnout. Mýlil jsem se. Od zpravodajství, přes vlastní tvorbu, až po osobnosti televize. O akvizicích, které plně vystihuje význam komerční televize - za co nejménší náklady, dostát nejvíce - nemluvě. Každopádně, cílovka nejsme, může nám to být jedno. Právo na názor ovšem máme, a tak se rád přidávám k tomu tvému.