Přesně. Minimálně tedy od doby působení Marka Singera v čele firmy. Kdysi jsem si myslel, v době kdy dno tuzemské komerční televize plnila Nova, že jí nikdo nemůže trumfnout. Mýlil jsem se. Od zpravodajství, přes vlastní tvorbu, až po osobnosti televize. O akvizicích, které plně vystihuje význam komerční televize - za co nejménší náklady, dostát nejvíce - nemluvě. Každopádně, cílovka nejsme, může nám to být jedno. Právo na názor ovšem máme, a tak se rád přidávám k tomu tvému.
Kdyby se Prima držela hesla "než blbě, tak radši vůbec", asi by na českém trhu vůbec nefigurovala. Ale tohle všechno jsou jenom PR žvásty a Prima bohužel na našem trhu působí.
Opravdu raději vůbec!
To by totiž hokejky musely v půlce každé třetiny na 20 minut do šaten a rozhodčí by musel kopačkám nastavovat každý poločas o dalších 45 minut, než odvysíláte ten lahar úžasných pravdomluvných vtipných nápaditých reklam, čtyř až šesti sponzorů a upoutávek na upoutávky upoutávek, bez nichž se žádný svéprávný divák pochopitelně nemůže obejít.
BRAVO!!!
Na trhu je co do počtu stanic "přesportováno" a navíc sledovanost sportovních programů je sotva pár procent (vyjma MS v hokeji na ČT, když ČR náhodou postoupí ze základní skupiny), čehož si je Prima moc dobře vědoma. A kdo je sportovní fanda, tomu jistě nedělá žádný problém si ty sportovní programy u svého operátora platit, takže by ho Prima Sport stejně nevytrhla.