Prima má tak luxusní logo od DreamOn, který je pořád trendy, a ve službách na netu se prezentujou takovýma hnusama. iPrima logo dělali snad v Malování a Prima+ má taky neatraktivní font. Aspoň že pro tu platformu využívaj černej podklad a text v jasných barvách. Světlý rozhraní už snad používaj jen důchodci. No Prima musí na designu ještě zamakat.
Světlý rozhraní používají nejen důchodci.
Ona totiž stačí malá oční vada a rázem máte problém se čtením bílého písma na černém podkladě (nebo méně kontrastní varianty "světle šedá na tmavě šedé" či naopak). Tohle si mladí designéři neuvědomují, ale jde o běžné vady, které nastupují kolem 40. roku - a to je do důchodu zatraceně daleko (dál, než od ukončení VŠ a nástupu do práce).
Pak je člověk rád i za bílou plochu pálící do očí, hlavně, když na ní přečte, co potřebuje. Chvála budiž možnosti nechat přepnuté na černé na bílém
.
Ve skutecnosti je pro viditelnost uplne jedno jestli je bila na cerne nebo cerna na bile. Dulezite je dodrzeni kontrastu a vhodneho fontu proti plose a zda-li zobrazovaci plocha je reflexivni nebo aktivne svitici. Tolik k viditelnosti. Unava zraku je vsak jina otazka.
Sam mam problem videt cokoliv v uzasnem designu na bilem pozadi a to uz nejsem nejmladsi. Hromada lidi v mem veku trpi ocnimi vadami. Bila plocha na plose s podsvicenim zrak velmi unavuje a musite hodne doregulovavat jas nebo pozadi. Rusi i tmave sceny filmu pokud nesledujete fullscreen ktere prakticky pozadi presviti.
Pokud treba trpite serosleposti nebo mate spatne bryle tak "vice svetla" na monitoru vam nepomuze. Potrebujete upravit prostredi komplexne.
Pro vasi informaci - s vypocetni technikou pracuji nekdy od 7-8mi let a to od silenych zobrazovacu znacky "TESLA Merkur" nebo pozdeji "Pluto". Mam tedy neco "nacuceno".