Ale jdi ty, kašpárku. Jestli náhodou během toho prázdninového měsíce překonají 7%, tak to bude jen za celou Barrandov Group, nikoliv za hlavní kanál. Barrandovu, se zveřejňují výsledky pouze za celou skupinu a ano, u té je šance, že se to jednorázově v srpnu může přehoupnout o pár desetin přes 7%. Tedy konečně na hranici, o které mluvil Barrandov již před třemi a více lety, ovšem u jednoho kanálu. Efektivita jak prase. Hurá!
Ano, TVB totiž využívá faktu, že nejde Ordinace a Počátky. A diváci zmíněných peachovin se prostě někam podít musí. Padne září a jsou tam, kde byli v červnu. tedy na pozici toho posledního vzadu co sbírá drobky z hostin bohatších. Tak to je a tak to zůstane až do té doby než TVB velice razantně a progresivně změní program. Čili až naprší a uschne :-)
Což v tomto prázdninovém, reklamně hluché čase Primu vůbec netrápí a Barrandovu je to leda k tomu, aby se chlubil čísly o tom, jak se na něj dívá pár důchodců, co nemůžou na sluníčko ani večer za zábavou, protože by je z horka kleplo. To, co totiž běží na ČT, Nově a Primě teď, to už totiž viděli a zase se k tomu s novou várkou podzimních vztahových seriálů vrátí, stejně jako se Barrandov Group vrátí na svá obvyklá čísla. Ostatně i teď, když jsou lepší než obvykle, dosahují v průměru jen třetinu toho, co má Prima Group, o Nově a ČT ani nemluvě.